Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Camilla_a

Frey var 5mdr da han begyndte at kravle og 1år da han begyndte at gå. Loke var omkring 8mdr da han begyndte at kravle rigtig, han komando kravlede som en soldat  16 mdr da han begyndte at gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Christina.78

I slutningen af april 2010..hun er fra 12 marts 09

Anmeld

1. juni 2010

ML

Min dreng sprang kravlestadiet over og var faktisk ret umobil indtil han lærte at gå i 11 mnd alderen. Efter at have lært at gå begyndte han så også at ville kravle lidt en gang imellem. Så ja, det normale har meget vide grænser!

Anmeld

1. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Han er da bare dygtig din Liam. oppe med numsen og al ting.

Min Liam er snart 11 mdr. og kravler ikke endnu. Tvivler på han kommer til det før han går...han er nemlig begyndt at hoppe på numsen i stedet og blevet ret glad for at stå på benene og gå lidt frem og tilbage.

Men jeg har efterhånden accepteret at han nok ikke bliver den store kravler.

Anmeld

1. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

s.tina skriver:

Vito kravlede der han var seks mdr, og gik da han var otte mdr

Hold da op det var tidligt.

En fremmelig dreng du har dig

Anmeld

5. juni 2010

Enoly

Vores lille Bastian begyndte at kravle da han var 6 mdr... nu er han 9 mdr, og står meget fint på fusserne meen det kniber stadig lidt med balancen så de første skridt lader sig vente på sig.

Anmeld

6. juni 2010

mor-til-vanessa

Altså line han ser bare så sød ud. Vanessa sidder stadig på sin fine numse med hænderne i vejret. Hæhæ. Nogen gange læner hun jeg for over og venter på maven.

Anmeld

6. juni 2010

nannanadja

romeo var 8-9 måneder og for to uger siden begyndet han at gå selv.. så 10 ½ måned gik han selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.