Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

*Sofie*

Tror Malou springer over
Hun kommer hurtigt frem på numsen med det ene ben foran sig og det andet ben bagved. Hun er overalt nu.
I går havde hun begge ben bagud, for første gang. Men det var mer en frøstilling end en kravlestilling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Barbamama

åh jeg er misundelig på jer! Min datter er lige blevet 11mdr og hun kravler stadig ikke!

Anmeld

31. maj 2010

saxa

Yasmin gjorde det lidt omvendt - hun gik da hun var 10mdr og kravlede da hun var 11mdr..

Anmeld

31. maj 2010

Lene27

zelina kravlet da hun var 6 mdr og gik stabilt da hun var 10 mdr...

Anmeld

31. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tror Malou springer over
Hun kommer hurtigt frem på numsen med det ene ben foran sig og det andet ben bagved. Hun er overalt nu.
I går havde hun begge ben bagud, for første gang. Men det var mer en frøstilling end en kravlestilling.

Det lyder fuldstændig som Lina. Hun har også humpet frem/hevet sig frem og først indtil for 1 mdr. siden begyndte hun, at kravle 3-4 skridt. Men for 1 uge siden begyndte hun, at kravle og er blevet rigtig god til det. Hun humper/hiver sig stadigvæk frem indimellem, men kravleriet har helt klart taget overtaget. Hun er 14 mdr.

Kh. Katja

Anmeld

1. juni 2010

svaller

Celina er 6 måneder, og har i de sidste 2 måneder været meget glad for at ligge på maven, hun er tit oppe på alle fire og rokke lidt, men er ikke helt kommet igang endnu.

Anmeld

1. juni 2010

babyMark

Jeg venter stadig og min søn er 10,5 måned! Altså han har taget sig et par kravletag fremad - men så lægger han sig ned på maven igen!!

Så rigtig kravlen kan man vist ikke kalde det endnu....men han har længe stået og rokket på alle fire - han møver ikke. Tror måske han hurtigt går videre fra kravle til gå - eller er det bare noget jeg måske håber?!

Anmeld

1. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sofie var knap seks måneder, da hun begyndte at kravle..

Som 10 måneders, tog hun de første skridt med støtte, og på hendes et-års-fødselsdag slap hun, og gik selv..

Anja

Anmeld

1. juni 2010

NinaNymannMadsen

asta maria kravler ikke hun kryber og det er hun begyndt på for 3 uger siden og hun er 11 mdr.

Anmeld

1. juni 2010

lene

Clara kravlede da hun var 7-7½ månede og gik da hun var 10 mdr,

Mathias kravlede da han var 11 mdr og gik da han var 15 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.