Hvornår begyndte jeres at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.053 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

L-Mortil3

Ja hvornår begyndte jeres poder at kravle?

Liam sidder tit på knæ, men når han så mosler frem kolapser armene haha

Så tænkte jeg det kunne være sjovt at høre hvornår jeres begyndt rigtigt at kravle, eller om de helt sprang over

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Patrick07

Kan ikke lige huske helt hvornår Patrick kravelde sådan rigtig men tror det var omkring 8-9 månder også gik han da han var 11. månder

Anmeld

31. maj 2010

9510

Min dreng er ikke begyndt endnu,, han vil hellere gå bag efter gåvognen frem for at kravle

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

Laura tog sine to første kravletag igår, men siden har jeg ikke set hun har kravlet, og det ser ud som om nummeren volder lidt problemer Hun er 7 mdr.

Anmeld

31. maj 2010

LotteN

lærke sad da du var 6 mdr - kravlede som 8-9 mdr og gik som 1-årige

Anmeld

31. maj 2010

HappyPip

Mathias kravlede omkring 10 måneder og gik ved 15 måneder

Anmeld

31. maj 2010

L-Mortil3

Oookay, der går SÅ lang tid (ca.) så kan jeg da se frem til at Liam triller fra sted til sted et godt stykke tid endnu

Anmeld

31. maj 2010

hc=k

På sin 1 års fødselsdag oppe i dagplejen. Ellers havde han kravlet som en anden soldat i en skyttegrav. Jeg troede aldrig at han ville lære det, men så lige pludselig gjorde han det bare. Han havde aldrig stillet sig på knæ inden han kravlede.

Anmeld

31. maj 2010

Silvermist1

Min ældste datter, Isabella på 3 år i dag, begyndte at kravle 9 mån gammel. 10 mån gammel begyndte hun at gå, men valgte stadig at kravle lidt endnu. 11 mån gammel gik hun stabilt.

Min yngste datter, Victoria på 8 mån, er ikke begyndt at kravle endnu, men gør store og flotte forøg på at komme op i knæene. Hun skubber sig mest baglæns og bliver super sur, når hun støder ind i et møbel, som stopper hende. Det gjorde Isabella også til at starte med.

Anmeld

31. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vito kravlede der han var seks mdr, og gik da han var otte mdr

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.