Baby med meget ondt i maven - hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Sisley

Prøv med lidt kold kamillethe eller grøn Allumin (nu ved jeg ikke, om du ammer eller de får flaske...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Malene84

perzona skriver:

Det lyder som om det er starten på maveproblemer. Har han afføring hver dag? Eller mange gange om dagen? Har han mange "hormonknopper"? Hvis det er tilfældet så er det tegn på ophobninger i tarmsystemet. Det er rigtigt at zoneterapi kan sætte gang i maven, men hvis du selv går i gang så vær forsigtig og bliv ikke ved for længe af gangen. 

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har flere spørgsmål så skal jeg se om jeg kan svare. 

Held og Lykke 

åååhhh nej  men ja han har affføring hver dag, men ikke hver gang (og ikke lige ofte hver dag)... og ja han har faktisk rigtig mange knopper  mener du jeg skal kontakte så?

Anmeld

1. juni 2010

Malene84

taaak for alle jeres dejlige svar, jeg går straks igang med at prøve det på ham. Jeg ammer og kæmper med det, da jeg ikke har nok til to. Vi supplerer derfor med NAN1

Anmeld

1. juni 2010

Malene84

perzona skriver:

Det lyder som om det er starten på maveproblemer. Har han afføring hver dag? Eller mange gange om dagen? Har han mange "hormonknopper"? Hvis det er tilfældet så er det tegn på ophobninger i tarmsystemet. Det er rigtigt at zoneterapi kan sætte gang i maven, men hvis du selv går i gang så vær forsigtig og bliv ikke ved for længe af gangen. 

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har flere spørgsmål så skal jeg se om jeg kan svare. 

Held og Lykke 

Hov er det normalt, at man skal kunne høre dem presse - min kusine sagde at hendes lille fyr bare pruttede, men han pressede aldrig så hun kunne høre det. Han lavede allerhøjst en lille grimasse - begge mine presser VIRKELIG - tit så de er helt røde i hoved og med meget lyd på. Andre gange prutter de bare når de sover, og så høre vi ikke mere til det...

iiihh hvor jeg hader ikke at have forstand på det!!!

Anmeld

1. juni 2010

Bare mig..

godt at hører jeg ikke er den eneste med det problem. Det lyder til, at der er mange der har det sådan...

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind, for det eneste der hjælper her er, at gå rundt med hende, og det kan mine ben bare ikke holde til 5 timer i streg.. - Og altid om aftenen... hmm

Min datter har godt nok afføring hver gang jeg skifter bleen, og det er altså tit...

Anmeld

1. juni 2010

bagger26

Nu hvor du supplere op med mme, så er grøn allomin det der er mildest for deres maver. Det har jeg skulle bruge til begge mine børn, ellers fik de ondt i maven, og som du beskriver, svært ved at komme af med deres afføring. Men du skal snakke med din sp føest ang valg af mme, du må ikke skift mærke uden at have snakket med hende om det..

Anmeld

1. juni 2010

perzona

~~M.Nielsen~~ skriver:

godt at hører jeg ikke er den eneste med det problem. Det lyder til, at der er mange der har det sådan...

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind, for det eneste der hjælper her er, at gå rundt med hende, og det kan mine ben bare ikke holde til 5 timer i streg.. - Og altid om aftenen... hmm

Min datter har godt nok afføring hver gang jeg skifter bleen, og det er altså tit...

Det at din datter har afføring hver gang du skifter hende kan også være et tegn på at maven arbejder for meget derfor får hun aldrig ro og bliver derfor urolig. Prøv at holde 3 timer mellem hver amning. Det kan godt betale sig at gå til en zoneterapeut og få be-eller afkræftet og der er noget med tarmene. I reglen skal der 3-5 behandlinger til, men du vil hurtigt kunne mærke en bedring hvis det er det der skal til.

Hilsen

Jeannette

Anmeld

1. juni 2010

perzona

Malene84 skriver:

åååhhh nej  men ja han har affføring hver dag, men ikke hver gang (og ikke lige ofte hver dag)... og ja han har faktisk rigtig mange knopper  mener du jeg skal kontakte så?

Bare han har en gang om dagen det er fint....børn er jo forskellige og det at du kan hører ham presse er ok ,men hvis du fornemmer at han har ondt når han presser er det jo ikke så godt. Det med knopperne kunne godt tyde på at han har ophobet affaldsstoffer som gør at han får ondt maven. Du er velkommen til at ringe til mig så kan vi bedre få klarhed på det. Se ind på min hjemmeside for nr. www.perzona.dk

Hilsen

Jeannette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.