Baby med meget ondt i maven - hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.673 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Malene84

Okay... hvad gør man, når sit lille pus ligger og sover lige så dejligt, men bliver vækket af ondt i maven. Han blir rød i hovedet, og nærmest rejser sig i en bue fra liften - han græder helt ulykkeligt. Og så kommer der en prut... men han græder videre... jeg kan ingenting gøre. Jeg kan sgu ikke trøste ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

bagger26

Øv det er bare så synd for dem.. Har du prøvet at cykle med hans ben eller massere hans mave i urets retningen omkring navlen.. ?? Lige de eneste råd jeg har... Håber snart det går over..

Anmeld

31. maj 2010

Thildesmor

Thilde har det samme, ved heller ikke helt hva jeg skal gøre, men det plejer at hjælpe lidt at tage hende op på armen og gå lidt rundt med hende, eller ligge hende på maven og nusse hende på ryggen

Anmeld

31. maj 2010

Vidunderligeunger

bagger26 skriver:

Øv det er bare så synd for dem.. Har du prøvet at cykle med hans ben eller massere hans mave i urets retningen omkring navlen.. ?? Lige de eneste råd jeg har... Håber snart det går over..

var også min umiddelbare tanke?? 

Anmeld

31. maj 2010

bagger26

Eller, som annette siger, når du bare rundt på ham, så lad ham ligge på maven på din underarm..

Anmeld

31. maj 2010

Malene84

tak piger!!! Hvordan ved man om det er start på kolik osv?

Anmeld

31. maj 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Malene84 skriver:

Okay... hvad gør man, når sit lille pus ligger og sover lige så dejligt, men bliver vækket af ondt i maven. Han blir rød i hovedet, og nærmest rejser sig i en bue fra liften - han græder helt ulykkeligt. Og så kommer der en prut... men han græder videre... jeg kan ingenting gøre. Jeg kan sgu ikke trøste ham

Det døjede Benjamin også med, vi cyklede hans ben og masserede hans mave men intet hjalp, var også ved at være bange for at det var kolik, men sp anbefalede at vi tog ham til zoneterapeut. Det gjorde vi så, og nøøøøøj en helt anden dreng vi kom hjem med, han har aldrig pruttet så meget som da han fik behandlingen, så det kan helt klart anbefales.

Anmeld

31. maj 2010

Mor til L&S

Jeg kan også anbefale zoneterapi...

Mavesmerter er kolik i fleste tilfælde..

Anmeld

31. maj 2010

Risen

Rollo skriver:

Jeg kan også anbefale zoneterapi...

Mavesmerter er kolik i fleste tilfælde..

Jamen siger man ikke at kolik er uforklarligt? .. Altså grunden til det hedder kolik er fordi der ikke er nogen løsning og man ikke ved hvad grunden til barnet græder er? ..  

Anmeld

31. maj 2010

Malene84

Benjamin09 skriver:

Det døjede Benjamin også med, vi cyklede hans ben og masserede hans mave men intet hjalp, var også ved at være bange for at det var kolik, men sp anbefalede at vi tog ham til zoneterapeut. Det gjorde vi så, og nøøøøøj en helt anden dreng vi kom hjem med, han har aldrig pruttet så meget som da han fik behandlingen, så det kan helt klart anbefales.

åååhh men det er da det vi må gøre så  kan simpelthen ikke ha den gråd - puha - og når de så gør det begge to. Tænker om jeg spiser noget forkert, eller ryster flasken for meget osv osv osv. åh gud, alle de tanker. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.