Miss.Sunshine skriver:
Siger det også bare. Værd at være opmærksom på når hun skal ud og købe. Fordi du ikke har haft problemer med 2/10000000000,så kan der jo godt være andre der har, mig feks.
Havde selv sådan en engang og den sank i den ene bue. Tog den til Barnevognsbutikken og de sagde det var en generel fejl. Snakkede med en der arbejder i Babysam,der endda fører dem, og hun sagde at det er meget almindeligt,især på de ældre vogne.
Folk bliver meget skuffede for det kan ikke rettes. Det var ikke ment som henvendelse til dig,men til trådstarter,der bare skal være OBS på det,inden hun smider 2500 efter sælger.
min gamle gik også i stykker nede ved buerne og der hvor man sætter kassen fast
så husk at kigge ordenligt på den inden du køber den
man kan bare være så uheldig når man køber brugt
udover det så har jeg tre vogne
en gammel odder vogn (sølvpil) en af de store silver cross og så en stokke xplory
jeg har silvercrossen til når tinke skal sove tilmiddag, stokke når vi går tur eller skal køre bil og odderen er til de ture hvor vi skal have marcus-emil med eller hvor det bare skal være hygsom og vi fylder
vi er udpræget luksus dyr,
skal dog siges at jeg har købt alle vognene til gode priser, vi sejler ikke i penge herhjemme selv om vi lader som om 
Anmeld