kom liiige til at købe en barnevogn mere... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.084 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

SHERO

ups og hov, men faldt over et genialt "tilbud" på en silvercross, så blev nød til at slå til. Min altan barnevogn har skimmelsvamp, så tænker jeg nok skal have en mere.

Men er det rigtig at man ofte lader 1 barnevogn stå ved en dp eller vuggestue? - for så er det jo ikke helt dumt. (og så har jeg knap så dårlig samvittighed) :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Tullen85 skriver:

ups og hov, men faldt over et genialt "tilbud" på en silvercross, så blev nød til at slå til. Min altan barnevogn har skimmelsvamp, så tænker jeg nok skal have en mere.

Men er det rigtig at man ofte lader 1 barnevogn stå ved en dp eller vuggestue? - for så er det jo ikke helt dumt. (og så har jeg knap så dårlig samvittighed) :-D

Du skal da bestemt ikke have dårlig samvittighed. Vi har også selv købt en ekstra vogn til brug i dagplejen.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

uha skynd dig at få dit barn ud af den barnevogn med skimmelsvamp. Jeg har fået astma af at bo i en lejlighed hvor der var skimmelsvamp på badeværelset. Det er noget giftigt stads.

Anmeld

31. maj 2010

SHERO

Super, så lader jeg være med det... :-D

Han har også kun sovet i den en enkelt gang, med en "sund" lift i. Men selvom den er død svampen, så vil jeg ikke bruge den. Så den står egentlig bare og fylder på altanen lige nu, skal liige ka kørt den i storskald... :-D

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

Vi har også to.. en i dp og en hjemme.. men den vi har herhjemme skal sælges(er til salg herinde) men desværre ingen der vil købe den endnu

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

Tullen85 skriver:

Det lyder bare som et lækkert køb:0) Men du kan jo ikke skrive Silvercross uden at lægge billder ind:0) Jeg er jo Silvercross fan. Havde en bordaux til min datter og nu en grøn til mion søn:0)

Anmeld

31. maj 2010

SHERO

Hehe den er ikke heeelt købt endnu, har en mundlig aftale og skal ud og hente den når hun skriver adressen...

Men det er den her... :-D

Den er bare SÅÅÅÅ lækker... 2500 kr, inkl myggenet, regnslag, lift, madresser og dyne.... så SKAL man jo slå til.... Ligner meget din faktisk...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

Tullen85 skriver:

Hehe den er ikke heeelt købt endnu, har en mundlig aftale og skal ud og hente den når hun skriver adressen...

Men det er den her... :-D

Den er bare SÅÅÅÅ lækker... 2500 kr, inkl myggenet, regnslag, lift, madresser og dyne.... så SKAL man jo slå til.... Ligner meget din faktisk...

He he, ja de ligner hinanden så meget:0)

Og det er en flot pris:0)

Vi gav 800 kroner for vores bare for vognen - overlædderet manglede, men jeg syede bare et selv udfra det fra den bordaux jeg havde:0)

Elsker de vogne - det er en fantastisk vogn, og jeg går stolt med den - jeg er helt helt solgt:0) Kunne købe mig fattig i dem:0)

Anmeld

31. maj 2010

Miss.Sunshine

Lige til info,så er de kendt for at gå i stykket i buerne.

Og det kan ikke laves. De synker i stellet's buer og man kan ikke rette det op igen.

Bare til info.

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

Miss.Sunshine skriver:

Lige til info,så er de kendt for at gå i stykket i buerne.

Og det kan ikke laves. De synker i stellet's buer og man kan ikke rette det op igen.

Bare til info.

HAr ikke haft problemer med de to vogne jeg ejer:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.