kom liiige til at købe en barnevogn mere... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Miss.Sunshine

Valle81 skriver:

HAr ikke haft problemer med de to vogne jeg ejer:0)

Siger det også bare. Værd at være opmærksom på når hun skal ud og købe. Fordi du ikke har haft problemer med 2/10000000000,så kan der jo godt være andre der har, mig feks.

Havde selv sådan en engang og den sank i den ene bue. Tog den til Barnevognsbutikken og de sagde det var en generel fejl. Snakkede med en der arbejder i Babysam,der endda fører dem, og hun sagde at det er meget almindeligt,især på de ældre vogne.

Folk bliver meget skuffede for det kan ikke rettes. Det var ikke ment som henvendelse til dig,men til trådstarter,der bare skal være OBS på det,inden hun smider 2500 efter sælger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

SHERO

Valle81 skriver:

He he, ja de ligner hinanden så meget:0)

Og det er en flot pris:0)

Vi gav 800 kroner for vores bare for vognen - overlædderet manglede, men jeg syede bare et selv udfra det fra den bordaux jeg havde:0)

Elsker de vogne - det er en fantastisk vogn, og jeg går stolt med den - jeg er helt helt solgt:0) Kunne købe mig fattig i dem:0)

Det var også billigt... :-)

Elsker elsker dem også. Min mor ville give mig en barnevogn, så hun købte en skandia til mig, men har bare været forelsket i silvercross altid, så nu køber jeg den sgu :-D

Anmeld

31. maj 2010

SHERO

Miss.Sunshine skriver:

Siger det også bare. Værd at være opmærksom på når hun skal ud og købe. Fordi du ikke har haft problemer med 2/10000000000,så kan der jo godt være andre der har, mig feks.

Havde selv sådan en engang og den sank i den ene bue. Tog den til Barnevognsbutikken og de sagde det var en generel fejl. Snakkede med en der arbejder i Babysam,der endda fører dem, og hun sagde at det er meget almindeligt,især på de ældre vogne.

Folk bliver meget skuffede for det kan ikke rettes. Det var ikke ment som henvendelse til dig,men til trådstarter,der bare skal være OBS på det,inden hun smider 2500 efter sælger.

tak for rådet... Har godt lagt mærke til det. Kender en hvis silvercross hælder i den ene side. Også derfor jeg selv vil se den før jeg betaler. Men tror nu ikke den fejler noget... :-)

Anmeld

31. maj 2010

Miss.Sunshine

Tullen85 skriver:

tak for rådet... Har godt lagt mærke til det. Kender en hvis silvercross hælder i den ene side. Også derfor jeg selv vil se den før jeg betaler. Men tror nu ikke den fejler noget... :-)

Håber jeg da heller ikke,syntes bare det ville være synd for dig at opdage det bagefter først

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

Miss.Sunshine skriver:

Det er også helt ok:0)

Men det kommer jo også an på ens forventninger til vognen:0)

Den jeg har købt er fra 1986, så forventer ikke tip top stand, men heldigvis er den bare så supe:0)

Men havde jeg købt den fra ny eller givet mange pengefor en brugt, ville jeg selvfølgelig også blive ked og skuffet:0)

Anmeld

31. maj 2010

Diana...

KarinaIda skriver:

Vi har også to.. en i dp og en hjemme.. men den vi har herhjemme skal sælges(er til salg herinde) men desværre ingen der vil købe den endnu

Kan du ikke linke dit salgs indlæg vi skal nemlig havde en barnevogn mere. 

Anmeld

31. maj 2010

LotteN

jeg vil sige alt efter hvor langt du har til dagplejen er en ekstra barnevogn nødvendig...

Vi har små 3 min på gåben, så for os er e nekstra ikke nødvendig - men ellers flot vogn duhar fået købt dig

Anmeld

31. maj 2010

charlottesmor

ikke for at være lyseslukker

men har i ikke læst at silver cross barnevogne er mistænkt ofr at have en masse farlige stoffer i sig som er usundt for barnet???

kh. charlottesmor

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

Diana... skriver:

Kan du ikke linke dit salgs indlæg vi skal nemlig havde en barnevogn mere. 

Det kan jeg da... Det er her... https://www.baby.dk/debat/49202pi1/barnevogne/saelges--basson-grande-barnevogn.aspx

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Tullen85 skriver:

Super, så lader jeg være med det... :-D

Han har også kun sovet i den en enkelt gang, med en "sund" lift i. Men selvom den er død svampen, så vil jeg ikke bruge den. Så den står egentlig bare og fylder på altanen lige nu, skal liige ka kørt den i storskald... :-D

det er jeg glad for at du siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.