Kunne simpelthen ikke stå for den skønne pige og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Sakris

Fantastisk! Hvor har de bare stillet sig fint op for fotografen... haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

wamse

Tillykke med det nye medlem af familien Hvor er det bare nogle lækre hunde.

Knus

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

Pia. skriver:

... Hedigvis for det... Hun er da bare så skøn og dejlig... Det er jeg bare så glad for jeg gjorde...

Jeg så på internettet om en labrador pige på 5 år der søgte nyt hjem - normalt er jeg meget usikker omkring den slags annoncer men efter at have mailet frem og tilbage med nu tidligere ejer og haft nogle gode telefon samtaler valgte jeg at det uden tvivl var det rigtige for mig at tage hende til mig .... Havde længe gået med tankerne om en 3 hund, men blev bremset lidt med tanken om at skulle starte på nul med en lille hvalp, derfor var det her bare så helt perfekt for mig...

Hun er virkelig en god pige - jeg har hentet hende på fyn i morges og hendes navn er Jemma... Matti og Tilde tog så godt imod hende - valgte at lade dem mødes ude på marken og lege først og så bare gå her hjem med dem i fælles flok...

Og de er bare faldet sammen alle tre som om de altid havde været det, så skønt at se - for det er selvfølgelig et sats man tager når man anskaffer sig en hund mere og især i den alder...

Nå syntes lige I skulle høre at jeg havde taget en skøn pige til mig, så nu er jeg den lykkelige ejer af 3 skønne Labrador retriever..

Knus Pia

Hvor er de bare søde, og hvor falder de i god jord sammen kan man se... Sådan noget er bare dejligt
Dejligt du er sådan en dyreelsker ligesom mig, måtte jeg få flere hunde og katte for min bedre halvdel, ville vi have et dusin tror jeg haha... ELSKER DYR... Har sagt, det næste sted vi skal vo er på en gård, hvor jeg kan have nogle flere dyr!!

Knus Karina-Som bare er den helt store dyreelsker

Anmeld

31. maj 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

iiii altså hvor hyggeligt.... velkommen til... Dejligt med lidt kendte ansigter... Det hele er meget nemt her inde når først man kommer i gang, og bedst af alt så er folk søde ved hinanden her inde - det er ikke så tit tonen bliver, ja du ved ala netbaby .... Håber du lægger lidt billeder ind af alle dine skønne børn...

Knus fra Pia.

Tak, pia

Ja, det virker hyggeligt herinde og kan da også finde en del "kendte ansigter" fra "den anden side" - hihi

Jeg håber, jeg en dag (snart) får tid til at lægge billeder på af mine 4

Heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.