Pia. skriver:
... Hedigvis for det... Hun er da bare så skøn og dejlig... Det er jeg bare så glad for jeg gjorde...
Jeg så på internettet om en labrador pige på 5 år der søgte nyt hjem - normalt er jeg meget usikker omkring den slags annoncer men efter at have mailet frem og tilbage med nu tidligere ejer og haft nogle gode telefon samtaler valgte jeg at det uden tvivl var det rigtige for mig at tage hende til mig .... Havde længe gået med tankerne om en 3 hund, men blev bremset lidt med tanken om at skulle starte på nul med en lille hvalp, derfor var det her bare så helt perfekt for mig...
Hun er virkelig en god pige - jeg har hentet hende på fyn i morges og hendes navn er Jemma... Matti og Tilde tog så godt imod hende - valgte at lade dem mødes ude på marken og lege først og så bare gå her hjem med dem i fælles flok...
Og de er bare faldet sammen alle tre som om de altid havde været det, så skønt at se - for det er selvfølgelig et sats man tager når man anskaffer sig en hund mere og især i den alder...
Nå syntes lige I skulle høre at jeg havde taget en skøn pige til mig, så nu er jeg den lykkelige ejer af 3 skønne Labrador retriever..
Knus Pia
Hvor er de bare søde, og hvor falder de i god jord sammen kan man se... Sådan noget er bare dejligt
Dejligt du er sådan en dyreelsker ligesom mig, måtte jeg få flere hunde og katte for min bedre halvdel, ville vi have et dusin tror jeg
haha... ELSKER DYR... Har sagt, det næste sted vi skal vo er på en gård, hvor jeg kan have nogle flere dyr!!
Knus Karina-Som bare er den helt store dyreelsker
Anmeld