Kunne simpelthen ikke stå for den skønne pige og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Pia.

... Hedigvis for det... Hun er da bare så skøn og dejlig... Det er jeg bare så glad for jeg gjorde...

Jeg så på internettet om en labrador pige på 5 år der søgte nyt hjem - normalt er jeg meget usikker omkring den slags annoncer men efter at have mailet frem og tilbage med nu tidligere ejer og haft nogle gode telefon samtaler valgte jeg at det uden tvivl var det rigtige for mig at tage hende til mig .... Havde længe gået med tankerne om en 3 hund, men blev bremset lidt med tanken om at skulle starte på nul med en lille hvalp, derfor var det her bare så helt perfekt for mig...

Hun er virkelig en god pige - jeg har hentet hende på fyn i morges og hendes navn er Jemma... Matti og Tilde tog så godt imod hende - valgte at lade dem mødes ude på marken og lege først og så bare gå her hjem med dem i fælles flok...

Og de er bare faldet sammen alle tre som om de altid havde været det, så skønt at se - for det er selvfølgelig et sats man tager når man anskaffer sig en hund mere og især i den alder...

Nå syntes lige I skulle høre at jeg havde taget en skøn pige til mig, så nu er jeg den lykkelige ejer af 3 skønne Labrador retriever..

Knus Pia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

SiLiMiMa

Hej Pia

Du har et stort hjerte!!

Tillykke med Jemma! Hvor ser de søde ud alle 3

Knus fra Heise, som bare måtte kommentere dit indlæg

Anmeld

30. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Pia. skriver:

... Hedigvis for det... Hun er da bare så skøn og dejlig... Det er jeg bare så glad for jeg gjorde...

Jeg så på internettet om en labrador pige på 5 år der søgte nyt hjem - normalt er jeg meget usikker omkring den slags annoncer men efter at have mailet frem og tilbage med nu tidligere ejer og haft nogle gode telefon samtaler valgte jeg at det uden tvivl var det rigtige for mig at tage hende til mig .... Havde længe gået med tankerne om en 3 hund, men blev bremset lidt med tanken om at skulle starte på nul med en lille hvalp, derfor var det her bare så helt perfekt for mig...

Hun er virkelig en god pige - jeg har hentet hende på fyn i morges og hendes navn er Jemma... Matti og Tilde tog så godt imod hende - valgte at lade dem mødes ude på marken og lege først og så bare gå her hjem med dem i fælles flok...

Og de er bare faldet sammen alle tre som om de altid havde været det, så skønt at se - for det er selvfølgelig et sats man tager når man anskaffer sig en hund mere og især i den alder...

Nå syntes lige I skulle høre at jeg havde taget en skøn pige til mig, så nu er jeg den lykkelige ejer af 3 skønne Labrador retriever..

Knus Pia

Hvor skønt Mit hjerte smelter totalt. En tårerpresser af en historie for en dyreven som mig

Må man spørge hvem der er hvem på billedet?

Anmeld

30. maj 2010

Pia.

Heise skriver:

Hej Pia

Du har et stort hjerte!!

Tillykke med Jemma! Hvor ser de søde ud alle 3

Knus fra Heise, som bare måtte kommentere dit indlæg

Tak Heise... Hvor er du sød...

Er det Heise ??? Altså Heise, Heise fra den gamle november gruppe bruger...

Knus fra Pia.

Anmeld

30. maj 2010

Svei

Jeg bliver helt svedt... hvordan har du tid og råd til det, synes virkelig det er imponerende...men selvfølgelig, når man kan lide dyr, så er tiden og pengene ikke problemet...og mig som bare er så lettet over det hamsterdyr der døde og som jeg følte var vildt besværligt-griner.

God søndag..

Anmeld

30. maj 2010

Pia.

Alexis skriver:

Hvor skønt Mit hjerte smelter totalt. En tårerpresser af en historie for en dyreven som mig

Må man spørge hvem der er hvem på billedet?

Tak Ja selvfølgeligmå du det...

Matti er den store brune - Han er min store hanhund (tror han i hvert fald selv)...

Tilde er hende i Midten - Hun er min lille pige på 10 mdr.

Jemma hende der ligger ned - Hun er min sidste nye pige på 5 år.

Knus Pia.

Anmeld

30. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Pia. skriver:

Tak Ja selvfølgeligmå du det...

Matti er den store brune - Han er min store hanhund (tror han i hvert fald selv)...

Tilde er hende i Midten - Hun er min lille pige på 10 mdr.

Jemma hende der ligger ned - Hun er min sidste nye pige på 5 år.

Knus Pia.

Whow, de ser ud til at trives rigtig godt sammen, hvor er det skøøønt De er godt nok lækre. Må desværre selv nøjes med kun én hund, da vi bor for småt

Jeg er typen der ville trives med 10 af slagsen, hehe

Anmeld

30. maj 2010

Nemesis

Dejligt at de alle 3 går godt i spænd! Er dog også noget imponeret af at du har tid til både dine dejlige unger Og dine store hundeflok. Har selv to, og det er bestemt nok - på een gang :-)

:-) Sisse

Anmeld

30. maj 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Jeg bliver helt svedt... hvordan har du tid og råd til det, synes virkelig det er imponerende...men selvfølgelig, når man kan lide dyr, så er tiden og pengene ikke problemet...og mig som bare er så lettet over det hamsterdyr der døde og som jeg følte var vildt besværligt-griner.

God søndag..

- Jamen det tager også meget tid, men det giver en masse motion så det hænger jo godt sammen... og så bor jeg perfekt med mine hunde, lige ud til marken og skoven....

Min kat passer sig selv, han er glad bare han får mad og bliver nusset ind imellem

De 3 kaniner går i haven, og de skal selvfølgelig nusses og have mad hver dag...

Og hamsterne går jo også mere eller mindre og passer sig selv, bare de får mad og børnene kæler med dem...

Så er det fiskene, det er vist det nemmeste...

Der er lige 2 gange om ugen hvor alle burene skal skiftes - det tager lidt tid i sær udendørs burene men børnene er søde til at hjælpe med at holde dyrenen så går det lidt hurtigere...

Knus Pia.

Anmeld

30. maj 2010

Pia.

ladydan1 skriver:

Dejligt at de alle 3 går godt i spænd! Er dog også noget imponeret af at du har tid til både dine dejlige unger Og dine store hundeflok. Har selv to, og det er bestemt nok - på een gang :-)

:-) Sisse

De to store går også gerne en lille tur med dem - når børnene er kommet afsted om morgenen går jeg i skoven og om eftermiddagen gør vi det gerne sammen... om aften bliver de tit bare lukket ud, den sidste tur på græsset, der kan jeg ikke gå fra børnene...

Men alt i alt går det meget nemt og om jeg har to eller tre det betyder ikke det store - kun i hundemad selvfølgelig...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.