Kunne simpelthen ikke stå for den skønne pige og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Pia.

Alexis skriver:

Whow, de ser ud til at trives rigtig godt sammen, hvor er det skøøønt De er godt nok lækre. Må desværre selv nøjes med kun én hund, da vi bor for småt

Jeg er typen der ville trives med 10 af slagsen, hehe

Havde jeg MEGET plads kunne jeg også nemt have en masse dyr omkring mig... rigtig mange flere end jeg allerede har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mivsen

Uhh... Total lækre hunde, og rigtig sejt af dig

Anmeld

30. maj 2010

bette

nåhhh et hjerte af guld..!!!

Anmeld

30. maj 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Tak Heise... Hvor er du sød...

Er det Heise ??? Altså Heise, Heise fra den gamle november gruppe bruger...

Knus fra Pia.

Jo jo, det er mig fra "waaaaay back when"

Er herinde af og til, men skriver ikke så meget.... ska lige ha hittet ud af siden

Anmeld

30. maj 2010

Svei

Synes stadig det er vildt... men altså, du ved jo hvordan jeg er...vi havde engang to fisk og de kunne irritere mig når jeg lavede mad følte jeg de kikkede på mig...

Pia. skriver:

- Jamen det tager også meget tid, men det giver en masse motion så det hænger jo godt sammen... og så bor jeg perfekt med mine hunde, lige ud til marken og skoven....

Min kat passer sig selv, han er glad bare han får mad og bliver nusset ind imellem

De 3 kaniner går i haven, og de skal selvfølgelig nusses og have mad hver dag...

Og hamsterne går jo også mere eller mindre og passer sig selv, bare de får mad og børnene kæler med dem...

Så er det fiskene, det er vist det nemmeste...

Der er lige 2 gange om ugen hvor alle burene skal skiftes - det tager lidt tid i sær udendørs burene men børnene er søde til at hjælpe med at holde dyrenen så går det lidt hurtigere...

Knus Pia.

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Synes stadig det er vildt... men altså, du ved jo hvordan jeg er...vi havde engang to fisk og de kunne irritere mig når jeg lavede mad følte jeg de kikkede på mig...

Griner din tosse...

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

Heise skriver:

Jo jo, det er mig fra "waaaaay back when"

Er herinde af og til, men skriver ikke så meget.... ska lige ha hittet ud af siden

iiii altså hvor hyggeligt.... velkommen til... Dejligt med lidt kendte ansigter... Det hele er meget nemt her inde når først man kommer i gang, og bedst af alt så er folk søde ved hinanden her inde - det er ikke så tit tonen bliver, ja du ved ala netbaby .... Håber du lægger lidt billeder ind af alle dine skønne børn...

Knus fra Pia.

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

Tusind tak for alle jeres søde beskeder i går...

Knus fra Pia.

Anmeld

31. maj 2010

Berg

ÅÅÅÅrrrhhhh. Jeg er helt solgt. Hvor er de skønne alle tre

Jeg er også enormt imponeret over dit overskud. Har selv haft 2 hunde i en årrække og det gav da en del arbejde.

Der skulle findes flere mennesker af din slags

Tillykke med familieforøgelsen.

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

Berg skriver:

ÅÅÅÅrrrhhhh. Jeg er helt solgt. Hvor er de skønne alle tre

Jeg er også enormt imponeret over dit overskud. Har selv haft 2 hunde i en årrække og det gav da en del arbejde.

Der skulle findes flere mennesker af din slags

Tillykke med familieforøgelsen.

Tak

Ja de er skønne alle tre, med hver deres personlighed...

Jeg sov i stuen i nat for at have et øje på dem, men det gik så fint... Dog er Matti og Tilde ikke vand til at der pludselig går en fremmede hund rundt i mørket, så Tilde gøede af hende et par gange. Tror mest det var fordi hun blev forskrækket - Hende og Matti ligger jo i ske (så sødt) så hun vidste jo godt at Matti lå ved hende...

Det giver en del mere motion med 3 hunde - har jo gået med de to andre hver for sig - en god lang tur, nu har jeg en tredje tur jeg skal ud på... så I går blev det skoven rundt 3 gange - I regnvejr !!! Men så fik jeg også skoven for mig selv...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.