Nyfødt - lader I dem sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.923 visninger
22 svar
1 synes godt om
29. maj 2010

Malene84

hey damer,

mine drenge er nu 24 dage - men kan sgu ikke finde ud af "reglerne" for deres søvn. Skal de have lov at sove ud, eller skal man vække dem (som der står i bøgerne) hver 3. el. 4. time for at give mad?

aften-kram fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Mira0911

Da min datter var spæd, fik hun lov til at sove indtil hun vågnede... Sp sagde til mig at det skete der ikke noget ved.. For hun spiste godt og tog mange powernaps alligevel..

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså med mindre, de er super apatiske og ikke tager føde til sig osv. Så skal du da i hvertfald lade dem sove

De skal NOK spise når de vågner og er sultne... Jeg ville aldrig rykke til mit barns rytme...

Anmeld

29. maj 2010

iln

Jeg skulle vække Silas hver 3. time og give ham mad, indtil SP´eren gav grønt lys for, at han bare skulle have lov til at sove ud. Han tabte sig en del efter fødslen, derfor skulle han fodres hele hver 3. time. Jeg ville da lige snakke med min SP´er hvis jeg var dig.

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

Hvis der tages pænt på så skal der da bare soves ud.

Emil har altid sovet indtil han vågnede af sig selv. Og der har aldrig været noget galt ved det. Han har taget fint på alligevel.

Jeg vil i hvert fald blive træt af hvis jeg blev vækket kontant

Anmeld

29. maj 2010

MyBaby

Jeg lader Ida sove indtil, hun vågner af sig selv. Hun er 7 uger nu og sådan har vi gjort fra starten. Jeg tror kun, man skal vække de babyer, der af en eller anden grund har brug for at spise ofte - ellers tror jeg deres kroppe selv kan finde ud af at regulere det.

Men spørg da lige SP, hvis du er i tvivl... :0)

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sådan som de tager på, kan du SAGTENS lade dem sove, søde!

De skal nok sige til når de er sultne

kæmpe kram til Jer alle

Anmeld

29. maj 2010

Malene84

okay... super!! vi bliver nødt til at vække en gang imellem, da de jo helst skal have samme rytme - men sys det er så synd. hehe tristan har lige sovet fra 16 - til nu  blir en hård nat. hehe

de tager på¨- for hurtigt ifølge sp

Anmeld

29. maj 2010

Livas mor

Vi fik af vide fra hospitalet og SP at vi skulle give Liva mad hver 3 time.. Så vi vækkede hende, eller vækkede og vækkede er så meget sagt, vores datter har haft en fantastisk evne til at sove videre mens hun spiser. Så vi bare hende stille op, stak sutteflasken i munden og så fik hun sin mad og puttede videre bagefter.

Knus..

Anmeld

29. maj 2010

BabyStella!

Malene84 skriver:

hey damer,

mine drenge er nu 24 dage - men kan sgu ikke finde ud af "reglerne" for deres søvn. Skal de have lov at sove ud, eller skal man vække dem (som der står i bøgerne) hver 3. el. 4. time for at give mad?

aften-kram fra os

Jeg ville jo helst lade min datter sove, indtil hun selv vågnede, men fordi hun ikke tog så meget på i starten, sagde SP`en at jeg skulle vække hende hver 4. time og give hende mad.

Hun kom hurtigt efter det og efter en 14 dages tid, skulle jeg bare lade hende sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.