LN_ mor skriver:
WOW er det virkelig 9 år siden
*kigger efter rynker i spejlet og føler sig lidt gammel
*
Selvom man er dårlig i alle 9 måneder håber jeg da at man stadig værdsætter sparkene og scanningerne og alle de øvrige positive ting... Ellers gør man det da ret trist for sig selv..
Ja, om ikke andet så efter de 9 måneder 
Det er jeg slet ikke et sekund i tvivl om, min vidunderlige kæreste og vidunderlige hund og nu snart vidunderlige baby vil på ingen måde være muligt bare ved at vinde i Lotto.. Men igen, man kan vel sige jeg har vundet livets Lotto 
Det tror jeg også
Men tør nu ikke tænke på ALLE de ting de ser deroppe
hahaha

Hehe... tro mig, jeg føler mig sq også gammel bare ved tanken, men syntes stadig kun jeg er 18... hehe.
Ja, det man har fået kan ikke købes for alverdens penge... Det er ægte kærlighed.
Jeg fik en ny kusine i marts, og min tante havde bare haft 9 graviditets-måneder i helved, så får hvertfald ikke flere fætre eller kusiner derfra. Men min anden onkel, og hans kone venter så barn nu, syntes efterhånden jeg er for gammel til at være kusine til sådan nogen størrelser...
Jaa, tør jeg heller ikke, har tænkt det nogen gange når der lige har været dødsfald. Sikke en forestilling de får, og så sidder de jo godt deroppe... hehe
Anmeld