Når alt kommer til alt er det jo bare fantastisk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Trolde_mor

Jo jeg har bækkenløsning og jo jeg havde/har stærke ligamentsmerter, jo havde kvalme ind til uge 18...

MEN, MEN, MEN... Jeg oplever min voksende mave, fantastiske scanninger der får mig til at græde

Jeg er så heldig at være graviditetsnyser - så vidste altid han havde det godt derinde (selvom jeg endnu ikke kunne mærke ham) og nu kan jeg mærke spark, kolbøtter og møvren rundt

Hver eneste dag har det været alt værd - uanset hvor dårlig jeg har følt mig.. 

At være gravid og bære på min fantastisk dejlige, livlige søn er bar så FEEEEDT og FANTASTISK

Ikke nok med det så har kæresten mærket ham sparke for første gang og så endda tre gange i træk

Ihh det er bare SÅ stort Han strålet også bare nu, den kære farmand..

Det er SÅ vidunderligt at kunne dele vores søn med ham på et helt nyt niveau - på en mere intens måde

ELSKER BARE AT VÆRE GRAVID

Og tænk jeg er "kun" 22+3 idag... jeg har adskillige vidunderlige uger endnu - og har endnu en del at opleve - jeg har f.eks. ikke mærket hikke endnu og der venter os en 3D/4D-scanning også

Og tænk, det er os kvinder der får den her gave, den mulighed har de kære mænd slet ikke. Hvor er vi bare VELSIGNEDE

Lige et total taknemmligt indlæg fra mig, (den hormonelle ) mor til lille-niv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Nida

Et fantastisk, livsbekræftende indlæg . Dejligt at læse...

Anmeld

29. maj 2010

FrkLarsen

Super dejligt indlæg at falde over  

og GUUD er du allerede så langt henne  Som tiden dog flyver afsted.  

Kamilla 30+0 

Anmeld

29. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ihh altså, hvor lyser din dejlige glæde bare igennem dit indlæg! Det var SÅ dejligt et indlæg at læse - Tak skal du have

Jeg er sikker på, du vil nyde det resterende af din graviditet rigtig meget - skønt skønt....

Knus Corinna, som efterhånden er nået til et punkt, hvor jeg bare gerne vil have min lille pige i armene!

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Super fantastisk indlæg, super dejligt at læse 

Anmeld

29. maj 2010

blomst84

LN_ mor skriver:

Jo jeg har bækkenløsning og jo jeg havde/har stærke ligamentsmerter, jo havde kvalme ind til uge 18...

MEN, MEN, MEN... Jeg oplever min voksende mave, fantastiske scanninger der får mig til at græde

Jeg er så heldig at være graviditetsnyser - så vidste altid han havde det godt derinde (selvom jeg endnu ikke kunne mærke ham) og nu kan jeg mærke spark, kolbøtter og møvren rundt

Hver eneste dag har det været alt værd - uanset hvor dårlig jeg har følt mig.. 

At være gravid og bære på min fantastisk dejlige, livlige søn er bar så FEEEEDT og FANTASTISK

Ikke nok med det så har kæresten mærket ham sparke for første gang og så endda tre gange i træk

Ihh det er bare SÅ stort Han strålet også bare nu, den kære farmand..

Det er SÅ vidunderligt at kunne dele vores søn med ham på et helt nyt niveau - på en mere intens måde

ELSKER BARE AT VÆRE GRAVID

Og tænk jeg er "kun" 22+3 idag... jeg har adskillige vidunderlige uger endnu - og har endnu en del at opleve - jeg har f.eks. ikke mærket hikke endnu og der venter os en 3D/4D-scanning også

Og tænk, det er os kvinder der får den her gave, den mulighed har de kære mænd slet ikke. Hvor er vi bare VELSIGNEDE

Lige et total taknemmligt indlæg fra mig, (den hormonelle ) mor til lille-niv

Hvor dejligt at læse  hvor lækkert du nyder din graviditet  jeg bliver nødt til at spørge din om hvad en graviditets-nyser er? 

Anmeld

29. maj 2010

line melias mor

fantastisk indlæg dejlig positivt. for når alt kommer til alt så er det jo jordens STØRSTE gave vi kvinder får og mange gange brokker vi os (lidt) for meget 

Anmeld

29. maj 2010

VIPpigen

Det er bare så vidunderligt for jer, og du har virkelig fortjent det bedste.

Ihh, er altså bare så glad på dine vejne, sidder næsten og tuder over dit indlæg, for det er bare så livsbekræftende, og så når jeg tænker på alt den tid vi har kendt hinanden, hvor har du virkelig kæmpet en kamp om at nå hertil.

Anmeld

29. maj 2010

VIPpigen

blomst84 skriver:

Hvor dejligt at læse  hvor lækkert du nyder din graviditet  jeg bliver nødt til at spørge din om hvad en graviditets-nyser er? 

En graviditets-nyser er en som nyser jævnligt under sin graviditet, lidt som nogen er fulgt af kvalme meget under graviditeten

Anmeld

29. maj 2010

blomst84

VIPpigen skriver:

En graviditets-nyser er en som nyser jævnligt under sin graviditet, lidt som nogen er fulgt af kvalme meget under graviditeten

Okay  1000 tak for svar. jeg nyser nemlig konstant og troede bare jeg var blevet forkølet... men der har jeg så forklaringen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.