LN_ mor skriver:
Tusind tak smukke.. Du er da også altid så sød 
Er også bare så lykkelig over at jeg kan opleve det her - ofte kan jeg slet ikke tro at det er sandt - at jeg virkelig er så heldig 
Jah.. jeg har haft mit.. Satser også lidt på medgang fra nu af 
Men jeg havde nok ikke værdsat at sætte et lille liv i verden (frem for at miste endnu et
) i så høj en grad, som jeg nu gør
, hvis ikke jeg havde oplevet lidt af den modgang jeg havde fået.
Selvom jeg ville ønske de kunne være her nu og nyde det med mig.. 

Sådan har jeg det også, ville ikke være mere lykkelig nu, hvis jeg ikke havde været i gennem alt det der har været siden vi faktisk startede på efterskole, forrrrr..... 9 år siden..... Fuck hvor vildt... 9 år. hehe.
Men ens bagage gør man har meget mere glæde over de positive ting i livet, og positivt kan en graviditet da kun være. Kan godt være nogen syntes det er 9 måneder i helved, hvis man har det rigtig dårligt alle 9 måneder, men det der følger efter er da så meget bedre. Det skulle jo efter de 9 måneder gerne følge lykke over ens barn/børn resten af livet, så en pris jeg gerne betaler 
Er sikker på du har vundet det der er meget bedre end en første lotto-gevinst...
Som sagt før, så tror jeg de følger livligt med i hvad der sker i dit liv, oppe på de hvide skyer. Bare tænk alle de ting de ser deroppe fra...
Anmeld