Når alt kommer til alt er det jo bare fantastisk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

VIPpigen

blomst84 skriver:

Okay  1000 tak for svar. jeg nyser nemlig konstant og troede bare jeg var blevet forkølet... men der har jeg så forklaringen 

Det kunne hvertfald godt være et tegn på at du også var en af dem... hehe. Der er mange der er graviditets-nyser, men som du selv skriver så er det svært at vide, og specielt nu, for det er stadig lidt koldt, så det kan være forkølelse, men der er også pollen i luften, så det kan også være allergi. Men hvis det først er efter graviditeten, så tror jeg du er graviditets-nyser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Super dejligt indlæg at falde over  

og GUUD er du allerede så langt henne  Som tiden dog flyver afsted.  

Kamilla 30+0 

Ja, det går super stærkt.. Smiler.. Prøver også bare at skynde mig at nå og værdsætte graviditeten

Er også vildt at følge med i din graviditet for det går nemlig hurtigt. Og syntes jo heller ikke det er så længe siden du skrev at du var gravid..

Anmeld

29. maj 2010

FrkLarsen

LN_ mor skriver:

Ja, det går super stærkt.. Smiler.. Prøver også bare at skynde mig at nå og værdsætte graviditeten

Er også vildt at følge med i din graviditet for det går nemlig hurtigt. Og syntes jo heller ikke det er så længe siden du skrev at du var gravid..

Inden du ser dig om har du jeres guldklump i armene .

Ja, de positive tests har jeg som om jeg tog i sidste uge 

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

Mathildesmor skriver:

Ihh altså, hvor lyser din dejlige glæde bare igennem dit indlæg! Det var SÅ dejligt et indlæg at læse - Tak skal du have

Jeg er sikker på, du vil nyde det resterende af din graviditet rigtig meget - skønt skønt....

Knus Corinna, som efterhånden er nået til et punkt, hvor jeg bare gerne vil have min lille pige i armene!

Hehe selv tak..

Tænkte at jeg lige ville smide et positivt indlæg op om hvor dejligt alt er hehe og så smitte lidt med min glæde..

Tak.. tror og håber jeg også jeg vil

Griner.. Kan godt forstå du snart vil have jeres lille pige i armene.. Man bliver jo utålmodig til sidst når det er ved at være lige ved og æsten

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

Diana... skriver:

Super fantastisk indlæg, super dejligt at læse 

Tak

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

line melias mor skriver:

fantastisk indlæg dejlig positivt. for når alt kommer til alt så er det jo jordens STØRSTE gave vi kvinder får og mange gange brokker vi os (lidt) for meget 

Tak

Det er det nemlig

Hehe.. også det jeg kom til at tænke på, ind imellem kan det bare føles træls og man får lyst til at brokke sig, og så syntes jeg da lige jeg ville komme med lidt anti-brok også hehe

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Inden du ser dig om har du jeres guldklump i armene .

Ja, de positive tests har jeg som om jeg tog i sidste uge 

Ja.. det er vildt at tænke på..

Hehe.. sådan har jeg det også.. altså det var jo lige her forleden...! hehe

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

Det er bare så vidunderligt for jer, og du har virkelig fortjent det bedste.

Ihh, er altså bare så glad på dine vejne, sidder næsten og tuder over dit indlæg, for det er bare så livsbekræftende, og så når jeg tænker på alt den tid vi har kendt hinanden, hvor har du virkelig kæmpet en kamp om at nå hertil.

Tusind tak smukke.. Du er da også altid så sød Er også bare så lykkelig over at jeg kan opleve det her - ofte kan jeg slet ikke tro at det er sandt - at jeg virkelig er så heldig

Jah.. jeg har haft mit.. Satser også lidt på medgang fra nu af

Men jeg havde nok ikke værdsat at sætte et lille liv i verden (frem for at miste endnu et )  i så høj en grad, som jeg nu gør, hvis ikke jeg havde oplevet lidt af den modgang jeg havde fået.

Selvom jeg ville ønske de kunne være her nu og nyde det med mig..

Anmeld

29. maj 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Tusind tak smukke.. Du er da også altid så sød Er også bare så lykkelig over at jeg kan opleve det her - ofte kan jeg slet ikke tro at det er sandt - at jeg virkelig er så heldig

Jah.. jeg har haft mit.. Satser også lidt på medgang fra nu af

Men jeg havde nok ikke værdsat at sætte et lille liv i verden (frem for at miste endnu et )  i så høj en grad, som jeg nu gør, hvis ikke jeg havde oplevet lidt af den modgang jeg havde fået.

Selvom jeg ville ønske de kunne være her nu og nyde det med mig..

Sådan har jeg det også, ville ikke være mere lykkelig nu, hvis jeg ikke havde været i gennem alt det der har været siden vi faktisk startede på efterskole, forrrrr..... 9 år siden..... Fuck hvor vildt... 9 år. hehe.

Men ens bagage gør man har meget mere glæde over de positive ting i livet, og positivt kan en graviditet da kun være. Kan godt være nogen syntes det er 9 måneder i helved, hvis man har det rigtig dårligt alle 9 måneder, men det der følger efter er da så meget bedre. Det skulle jo efter de 9 måneder gerne følge lykke over ens barn/børn resten af livet, så en pris jeg gerne betaler

Er sikker på du har vundet det der er meget bedre end en første lotto-gevinst...

Som sagt før, så tror jeg de følger livligt med i hvad der sker i dit liv, oppe på de hvide skyer. Bare tænk alle de ting de ser deroppe fra...

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Sådan har jeg det også, ville ikke være mere lykkelig nu, hvis jeg ikke havde været i gennem alt det der har været siden vi faktisk startede på efterskole, forrrrr..... 9 år siden..... Fuck hvor vildt... 9 år. hehe.

Men ens bagage gør man har meget mere glæde over de positive ting i livet, og positivt kan en graviditet da kun være. Kan godt være nogen syntes det er 9 måneder i helved, hvis man har det rigtig dårligt alle 9 måneder, men det der følger efter er da så meget bedre. Det skulle jo efter de 9 måneder gerne følge lykke over ens barn/børn resten af livet, så en pris jeg gerne betaler

Er sikker på du har vundet det der er meget bedre end en første lotto-gevinst...

Som sagt før, så tror jeg de følger livligt med i hvad der sker i dit liv, oppe på de hvide skyer. Bare tænk alle de ting de ser deroppe fra...

WOW er det virkelig 9 år siden *kigger efter rynker i spejlet og føler sig lidt gammel *

Selvom man er dårlig i alle 9 måneder håber jeg da at man stadig værdsætter sparkene og scanningerne og alle de øvrige positive ting... Ellers gør man det da ret trist for sig selv..

Ja, om ikke andet så efter de 9 måneder

Det er jeg slet ikke et sekund i tvivl om, min vidunderlige kæreste og vidunderlige hund og nu snart vidunderlige baby vil på ingen måde være muligt bare ved at vinde i Lotto.. Men igen, man kan vel sige jeg har vundet livets Lotto

Det tror jeg også Men tør nu ikke tænke på ALLE de ting de ser deroppe hahaha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.