Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Vi var på besøg på barselsgangen idag og se Runa baby igen. Åh så yndig og kær og nuttet. Dorthe er mega æv-nedern over at hun har glemt sin computer. Hun har totalt baby.dk abstinenser og savner jer alle sammen meget Hun må blive på barselsgangen i op til en uge, men regner med at tage hjem søndag eller mandag. Runa er blevet scannet og undersøgt idag, pga de ekstra fingre og tæer, for at se om der var nogen andre ting i kroppen, der ikke skal være der, men ALT er perfekt og de bliver fjernet om nogen unger, når tingene falder til ro. Idun kunne bare have siddet med hende i tiiiiiiiiiimevis Hun var helt opslugt af hende, men vi skulle jo ikke blive der i timevis... Så der kommer lige lidt billedespam...
Vi var på besøg på barselsgangen idag og se Runa baby igen. Åh så yndig og kær og nuttet.
Dorthe er mega æv-nedern over at hun har glemt sin computer. Hun har totalt baby.dk abstinenser og savner jer alle sammen meget Hun må blive på barselsgangen i op til en uge, men regner med at tage hjem søndag eller mandag.
Runa er blevet scannet og undersøgt idag, pga de ekstra fingre og tæer, for at se om der var nogen andre ting i kroppen, der ikke skal være der, men ALT er perfekt og de bliver fjernet om nogen unger, når tingene falder til ro.
Idun kunne bare have siddet med hende i tiiiiiiiiiimevis Hun var helt opslugt af hende, men vi skulle jo ikke blive der i timevis... Så der kommer lige lidt billedespam...
Åhhh.....suk hvor er hun da søøøøød!!!! Stort tillykke til Dorthe-mus for den smukke datter :-)
KRAM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun bare dejlig
Ej hvor er hun kær! Stort tillykke med din smukke pige, Dorthe!
Tjuhl skriver: ja og så er hun så stor at hun virkelig kan deltage! det kunne jeg med min lillebror og det var såååå fedt det har også givet et helt specielt bånd imellem mig og ham!
ja og så er hun så stor at hun virkelig kan deltage! det kunne jeg med min lillebror og det var såååå fedt det har også givet et helt specielt bånd imellem mig og ham!
Det er ejg vildt glad for at høre For der er SÅ mange der bare siger til os at vi da har været helt vildt langsomme osv... Og at vi så har 2 enebørn der aldrig vil få noget ud af hinanden...
Nååååååårh altså, kønne kønne piger
Sikke nogle dejlige billeder at starte dagen på. Da jeg så billederne af Idun og baby kom det største smil bare frem. De er jo vilde gode
nråh hvor er hun da bare dejlig og så flot. hun er da bare så kær.
hende kan man da kun være stolt af.
og det var da godt der ikke var andet der ikke skulle være der i kroppen. og godt de kan fjerne det ektre hun blev født med.
Hvor er hun da bare super lækker. Og navnet passer perfekt
Sikke nogle skønne billeder, hun er smuk og dejlig...... Og hyggelige med et stk stolt Idun, der ikke kan vente til hun bliver støresøster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128