Runa baby dag 2 ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
38 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi var på besøg på barselsgangen idag og se Runa baby igen.  Åh så yndig og kær og nuttet.

Dorthe er mega æv-nedern over at hun har glemt sin computer. Hun har totalt baby.dk abstinenser og savner jer alle sammen meget Hun må blive på barselsgangen i op til en uge, men regner med at tage hjem søndag eller mandag.

Runa er blevet scannet og undersøgt idag, pga de ekstra fingre og tæer, for at se om der var nogen andre ting i kroppen, der ikke skal være der, men ALT er perfekt og de bliver fjernet om nogen unger, når tingene falder til ro.

Idun kunne bare have siddet med hende i tiiiiiiiiiimevis Hun var helt opslugt af hende, men vi skulle jo ikke blive der i timevis... Så der kommer lige lidt billedespam...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

AnneBJ

Nårh så fint! Idun bliver en kanon storesøster! Og hvor ser hendes hånd kæmpe ud, på sådan en lille baby - total sødt!

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Ih hvor er hun altså bare yndig...

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

Nårh så fint! Idun bliver en kanon storesøster! Og hvor ser hendes hånd kæmpe ud, på sådan en lille baby - total sødt!

Hehe JA Men hun er jo også KÆMPE stor i forhold til Runa og Lillesøster,  når hun kommer hehe.

Anmeld

28. maj 2010

line melias mor

hun er skøøøøøøøøøøøøøøn. dejlig pige åhhh altså

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Damn hun er skøn Det er Idun iøvrigt også på de billeder

Anmeld

28. maj 2010

K&S

Hun er da bare kær

Anmeld

28. maj 2010

Mettemus

Wow hvor er hun bare for smuk din Idun! Og det ser ud som om hun bliver en dejlig storesøster - godt der ikke er så længe til!

Og lille Runa er da også såååååå yndig!

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Ihhh både Niklas og jeg er enige om at hun er helt og aldeles bedårende Stort stort tillykke!!!

Kh

Rosa

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Årrh, lille musetrold.

Hun er bare så lækker. Jeg sad jo med hende i går (jaja, man må godt blære sig lidt). Hun er så mega mega lækker.

Jeg sad en gang i mellem i går og tænkte, at om 2-2½ mdr sidder jeg med HELE TO af slagsen. Det kan jeg næsten slet ikke få ind i mit hoved.

Godt scanningen viste, at der ikke var noget andet i vejen med Runapigen.

Vi spurgte i går sygeplejersken om, hvordan de fjerner dem. De sidder jo heldigvis ikke fast som rigtige fingre. De hænger lidt i en tynd tråd (så at sige) - og der er ikke knogler i de ekstra ekstra tæer og fingre. Så de bliver "bare" bundet op, og så skulle de falde af.

Så lille Runa slipper for narkose eller lokabedøvelse. Kæmpe lettelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.