Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja, hun er virkelig bedårende, den lille Runafis - SUK!! og det sidste billede af Idun! man kan nærmest SE hende tænke "nøøøøj, sådan en får VI lige om lidt!"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: ja, hun er virkelig bedårende, den lille Runafis - SUK!! og det sidste billede af Idun! man kan nærmest SE hende tænke "nøøøøj, sådan en får VI lige om lidt!"
Hun både tænkte det og sagde det og jeg lovede at når lillesøster kommer, kan hun sidde med hende ALT det hun overhovedet har lyst til. Helt til det bliver kedeligt Hun strålede bare hehe
Zafir skriver:
men altså...du kan godt hilse Idun og sige at det med at blive storesøster er ganske fantastisk min mor har taget billede hver gang jeg holdt en lille ny søskende for første gang og alle 3 billeder har jeg i et album og jeg sidder også bare som 2 årig, 5 årig og 7 årig og ÆÆÆÆÆLSKER de små nye babyer
Tjuhl skriver: men altså...du kan godt hilse Idun og sige at det med at blive storesøster er ganske fantastisk min mor har taget billede hver gang jeg holdt en lille ny søskende for første gang og alle 3 billeder har jeg i et album og jeg sidder også bare som 2 årig, 5 årig og 7 årig og ÆÆÆÆÆLSKER de små nye babyer
Nøøøj Men hun bliver det jo også kun én gang... Så hun skal vikrelig også bare nyde det, alt hvad hun kan
Hvor ser hun bedårende ud... En smuk lille prinsesse! Dejligt, at hun ikke skal i narkose, det ville næsten være synd for sådan en lille en..
STORT TILLYKKE, Dorthe.. Godt gået med fødslen, jeg kunne forstå det var en hård omgang..
Zafir skriver: Nøøøj Men hun bliver det jo også kun én gang... Så hun skal vikrelig også bare nyde det, alt hvad hun kan
ja og så er hun så stor at hun virkelig kan deltage! det kunne jeg med min lillebror og det var såååå fedt det har også givet et helt specielt bånd imellem mig og ham!
Sikkke fint hun er hils mange gange!!
Sikke en lækkermås Runa er.. og den stolte Idun...
Dejligt at hører forløbet ikke vil gøre ondt på lille Runa...
Hvor er hun bare fin lille Runa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128