hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Jeg har forøvrigt en sort... helt ubrugt lift, med ubrugt madras stående hvis i kommer til at mangle det...

Eller hvis nogle af jer andre mangler sådan en

reeeeeaalllyyyy??? den ku vi da godt være interesserede i. forresten din vogn er da egentlig meget pæn...og grøn hvilket af tåbelige grunde har fået en vis betydning i min bog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

reeeeeaalllyyyy??? den ku vi da godt være interesserede i. forresten din vogn er da egentlig meget pæn...og grøn hvilket af tåbelige grunde har fået en vis betydning i min bog

Jeg købte en tvillingevogn, da jeg skulle starte som dagplejer, af en gammel mormor der havde brugt den til at gå tur med sine børnebørn... der fulgte to lifte incl madrasser til liftene med, som ikke havde været i brug... den ene er jeg kommet af med men har så stadig den sidste stående...

Der følger også en med barnevognen... i grøn selvfølgelig

Anmeld

30. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Vi har samme vogn som Ida Maria, Emmaljunga big star supreme fra 2007,... den kommer for øvrigt til salg til august

Det er denne farve og model

Vi har ALDRIG haft problemer med den, på nogen måde. Heller ikke punkteringer.
Den er super at køre med, pga. lufthjulene, styret kan indstilles... bunden kan lukkes om vinteren og åbnes (til udluftning) om sommeren.
Inderstykket i stof kan tages af og vaskes..... det har vi gjort nogle gange, da Liva tit har det varmt når hun sover i den og derfor sveder en del.
Hun kan godt ligge udstrakt i den, men lægger sig altid til at sove i den på siden med bøjede ben

Kassen er super nem lige at "klipse" af

Nå det var lige lidt reklame for min vogn

aha aha...sætter du din vogn til salg til august? hvad skal I have for den??

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

aha aha...sætter du din vogn til salg til august? hvad skal I have for den??

Ja, det er planen når Liva starter i børnehave, at den bliver sat til salg.
Vi har ingen pris endnu, skal lige have kigget den godt igennem om der er noget slid af nogen art.... har dog ikke opdaget noget. Og så skal jeg have set hvad andre tager for de vogne....
Men man kan jo altid finde en god pris
Og der følger selvfølgelig fluenet (hvidt) og regnslag (sort) med...

Ja og så liften....

Ihhh hvor jeg forsøger at sælge hva?

Men i kan jo altid tage ud og kigge hvad i synes om den slags vogne... og så bare forestille jer farven

Vi valgte den pga. lufthjulene, højdejusterbart styr, og at den var nemt at skille fra hinanden.

Anmeld

30. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Ja, det er planen når Liva starter i børnehave, at den bliver sat til salg.
Vi har ingen pris endnu, skal lige have kigget den godt igennem om der er noget slid af nogen art.... har dog ikke opdaget noget. Og så skal jeg have set hvad andre tager for de vogne....
Men man kan jo altid finde en god pris
Og der følger selvfølgelig fluenet (hvidt) og regnslag (sort) med...

Ja og så liften....

Ihhh hvor jeg forsøger at sælge hva?

Men i kan jo altid tage ud og kigge hvad i synes om den slags vogne... og så bare forestille jer farven

Vi valgte den pga. lufthjulene, højdejusterbart styr, og at den var nemt at skille fra hinanden.

alright, men giv lige lyd når I finder en pris det er den ene ting vi begge to går HELT ned på, det er barnevognen! men jeg viste Søren et billede af jeres og sådan uden at have sat sig ind i noget eller set barnevogne in real life, så er vi begge vilde med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.