hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

oo

ja altså...det er ikke et rigtigt nødråb, men lidt alligevel, for imorgen skal vi til Horsens og se på en barnevogn jeg har forelsket mig i. Søren er ved at DØ ... mest fordi han jo er jyde og en gammel gnier, så han går helt psykisk ned over at skulle skille sig af med 2800 kr , men jeg tænkte på, om I ikke lige gider glo lidt på vognen og sige om der er noget grimt der springer jer i øjnene? og desuden...hvad spørger man om ved sådan et barnevogns køb??

http://www.dba.dk/andet-odder-liggemaal-90/id-66079320/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

TbCp

Jeg synes den ser rigtig fin ud.... sørg for der ikke er "mug" pletter indeni kalechen, det synes jeg desværre jeg har set ved flere ældre barnevogne.
Rust skriver de der ikke er meget af, så det er jo fint nok.... ellers ved jeg dælme ikke hvad man kigger efter...
Tror i skal mærke hvordan den er at trille med, er styrhøjden så i begge kan holde ud at gå med den, knirker den.... måske synes man ikke det gør noget med lidt knirkeri, men hvis man skal høre på det hver gang man går tud i et par år, så bliver man altså skør af det til sidst...
Måske tjekke om den hænger, altså vipper ned enten fremad eller i den anden ende.... det ser det ikke umiddelbart ud til på billedet dog.

Hmm tjah, det var vist det jeg lige kunne komme på.

Anmeld

28. maj 2010

Ida.

Ud over det, Tina skriver, så vil jeg foreslå jer at tjekke, om den kan være i jeres bil (hvordan er den at pakke/slå sammen) - skal den ind og ud af tog/busser, så overvej om vognen er for tung eller uhandy - den ser umiddelbart rigtig fin ud!

Anmeld

28. maj 2010

oo

tak tøser

jep, vi skal selvfølgelig se om den overhovedet kan være i bagagerummet, det er lidt spændende! den skal ikke med busser osv, det er stort set umuligt at have barnevogn med busserne hernede og jeg tror ikke vi tager den med når vi kører til københavn...men det ved man jo aldrig!

det var i hvert fald nogle fine råd, synes jeg...så må vi se imorgen

Anmeld

28. maj 2010

Vinker

Den ser rigtig fin ud på billederne - kan godt forstå du er faldet for den

Lyder som gode ting at kigge efter/ spørge om, som Tina og Ida skriver.

En fordel med de hjul der er på er at I undgår at punktere, men ved ikke om de hjul er gode at køre med i feks skoven...

Anmeld

28. maj 2010

oo

Vinker skriver:

Den ser rigtig fin ud på billederne - kan godt forstå du er faldet for den

Lyder som gode ting at kigge efter/ spørge om, som Tina og Ida skriver.

En fordel med de hjul der er på er at I undgår at punktere, men ved ikke om de hjul er gode at køre med i feks skoven...

neeej, men der er asfalt hele vejen herfra og ned i den store skov og dernede er vejene ret flade, så jeg tror ikke det blir så træls igen. håber jeg!

Anmeld

28. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

neeej, men der er asfalt hele vejen herfra og ned i den store skov og dernede er vejene ret flade, så jeg tror ikke det blir så træls igen. håber jeg!

Så lyder det umiddelbart ikke til at være noget problem ;)

Anmeld

28. maj 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja altså...det er ikke et rigtigt nødråb, men lidt alligevel, for imorgen skal vi til Horsens og se på en barnevogn jeg har forelsket mig i. Søren er ved at DØ ... mest fordi han jo er jyde og en gammel gnier, så han går helt psykisk ned over at skulle skille sig af med 2800 kr , men jeg tænkte på, om I ikke lige gider glo lidt på vognen og sige om der er noget grimt der springer jer i øjnene? og desuden...hvad spørger man om ved sådan et barnevogns køb??

http://www.dba.dk/andet-odder-liggemaal-90/id-66079320/

Den ser rigtig fin ud... En rigtig MOAR-trine vogn...

Selvom der er madresse med, så vil jeg anbefalde i køber en anden... (Det gør alle de der kloge folk også)

Jeg har været i sådan en skum-butik hvor de klipper skum ting efter mål og købt en til lutten...

Knus til dig.

Ps. Tante Lilla puttede i sådan vogn der var fuldstændig magen til da hun var bebes;)

Anmeld

28. maj 2010

oo

malucca09 skriver:

Den ser rigtig fin ud... En rigtig MOAR-trine vogn...

Selvom der er madresse med, så vil jeg anbefalde i køber en anden... (Det gør alle de der kloge folk også)

Jeg har været i sådan en skum-butik hvor de klipper skum ting efter mål og købt en til lutten...

Knus til dig.

Ps. Tante Lilla puttede i sådan vogn der var fuldstændig magen til da hun var bebes

ja, jeg puttede i en brun een af slagsen, men nu er jeg jo tante grøn, så den kan jo slet ikke være andre farver

nåhja, smart med det med at klippe skumdims til, det havde jeg ikke lige tænkt på!

Anmeld

28. maj 2010

anna-jonas

Hej Trine!

Den er sørme fin.............på sådan en lidt retro-hippie måde. Lige dig, søde.  Nå, men her er hvad jeg tænker at i skal spørge om.

- Hvor mange børn har brugt den?? og hvor gammel er den?

- Er der andre ting end hjulene der er udskiftet.

- Har den stået indendøre, når den ikke var i brug??

I skal være opmærksom på, om vognen lugter af mug?? Man kan nemlig godt fjerne det skidt udseendesmæssigt, men lugten vil hænge ved.

Desuden skal du være klar over, at bebs ikke kan sove i den i mere end ca. 2 år, da den ikke er så lang, som de nyere modeller.

Hjulene har ingen affjedring, og yder derfor ingen støddæmpning hverken for føreren eller bebs.

Styret kan ikke indstilles.........derfor bliver det svært for kæmpen Søren, at kører vognen, uden at få et hekseskud.

Held og lykke med at kigge på den..............men for dælen, den skal sgu' ikke koste mere end 2000 kr. ( jeg er jo også jyde).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.