hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja, jeg puttede i en brun een af slagsen, men nu er jeg jo tante grøn, så den kan jo slet ikke være andre farver

nåhja, smart med det med at klippe skumdims til, det havde jeg ikke lige tænkt på!

Måske I selv kan gøre det.... Altså købe en skummadresse hos JYSK, og tegne den anden af, og så klip klip... (eller skær skær;)

Den jeg har til Luttens vogn (eller det der er tilbage af vogn og madressen) er/var 5 cm tyk.... og jeg gav omkring 100 kr. for den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

oo

malucca09 skriver:

Måske I selv kan gøre det.... Altså købe en skummadresse hos JYSK, og tegne den anden af, og så klip klip... (eller skær skær

Den jeg har til Luttens vogn (eller det der er tilbage af vogn og madressen) er/var 5 cm tyk.... og jeg gav omkring 100 kr. for den.

ja mon ikke? der er også sådan en skummadras i vuggen faktisk...altså, den har jeg lånt fra min søster, skal jeg så lave en ny skummadras til vuggen også??

Anmeld

28. maj 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Hej Trine!

Den er sørme fin.............på sådan en lidt retro-hippie måde. Lige dig, søde.  Nå, men her er hvad jeg tænker at i skal spørge om.

- Hvor mange børn har brugt den?? og hvor gammel er den?

- Er der andre ting end hjulene der er udskiftet.

- Har den stået indendøre, når den ikke var i brug??

I skal være opmærksom på, om vognen lugter af mug?? Man kan nemlig godt fjerne det skidt udseendesmæssigt, men lugten vil hænge ved.

Desuden skal du være klar over, at bebs ikke kan sove i den i mere end ca. 2 år, da den ikke er så lang, som de nyere modeller.

Hjulene har ingen affjedring, og yder derfor ingen støddæmpning hverken for føreren eller bebs.

Styret kan ikke indstilles.........derfor bliver det svært for kæmpen Søren, at kører vognen, uden at få et hekseskud.

Held og lykke med at kigge på den..............men for dælen, den skal sgu' ikke koste mere end 2000 kr. ( jeg er jo også jyde).

alright, tak for listen, den skriver jeg lige ned med det samme jamen jeg kan overhovedet ikke prutte om prisen og Søren tør ikke den slags. jeg tvivler på han overhovedet siger noget når vi er der!

Anmeld

28. maj 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

alright, tak for listen, den skriver jeg lige ned med det samme jamen jeg kan overhovedet ikke prutte om prisen og Søren tør ikke den slags. jeg tvivler på han overhovedet siger noget når vi er der!

Så sku' jeg alligevel tage med............for jeg er jo den fødte krejler. Hvornår er i der i morgen?? Måske min mor vil kigge efter unger, mens jeg triller til Horsens.

Anmeld

28. maj 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Så sku' jeg alligevel tage med............for jeg er jo den fødte krejler. Hvornår er i der i morgen?? Måske min mor vil kigge efter unger, mens jeg triller til Horsens.

vi regner med at være der klokken 14

Anmeld

28. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

ja altså...det er ikke et rigtigt nødråb, men lidt alligevel, for imorgen skal vi til Horsens og se på en barnevogn jeg har forelsket mig i. Søren er ved at DØ ... mest fordi han jo er jyde og en gammel gnier, så han går helt psykisk ned over at skulle skille sig af med 2800 kr , men jeg tænkte på, om I ikke lige gider glo lidt på vognen og sige om der er noget grimt der springer jer i øjnene? og desuden...hvad spørger man om ved sådan et barnevogns køb??

http://www.dba.dk/andet-odder-liggemaal-90/id-66079320/

nu får du også lige min mening

nu ved jeg ikke om den barnevogn er en ny retromodel eller om det rent faktisk er en gammel barnevogn, men du skal i hvert fald lige være opmærksom på barnevognens indvendige beklædning – noget blødt pvc agtigt halløj – det ligner det samme som på den enkeltbarnevogn jeg har (også en gammel model). hver gang lilja har sovet ude i den drypper hun nærmest af sved når jeg tager hende op, der er ingen lufthuller i så der bliver lynhurtigt meget varmt og fugtigt – ikke godt!

modsætningsvis er bunden i vores emmaljunga vogn lavet af træ og har huller i; alt kan ånde og temperaturen forbliver behagelig!

og de der hjul er bare ikke bevemme, der er som mette siger ingen stødfjederdæmpninghalløj og er ikke bekvemt for hverken baby eller den som skubber.

jeg kan godt se at den ser megacool ud men jeg ville ikke købe den! synes også den er ret dyr

jeg ville gå efter noget langt mere ergonomisk, og helst noget med drejelige hjul.

undskyld det nederen svar

Anmeld

28. maj 2010

oo

Milka skriver:

nu får du også lige min mening

nu ved jeg ikke om den barnevogn er en ny retromodel eller om det rent faktisk er en gammel barnevogn, men du skal i hvert fald lige være opmærksom på barnevognens indvendige beklædning – noget blødt pvc agtigt halløj – det ligner det samme som på den enkeltbarnevogn jeg har (også en gammel model). hver gang lilja har sovet ude i den drypper hun nærmest af sved når jeg tager hende op, der er ingen lufthuller i så der bliver lynhurtigt meget varmt og fugtigt – ikke godt!

modsætningsvis er bunden i vores emmaljunga vogn lavet af træ og har huller i; alt kan ånde og temperaturen forbliver behagelig!

og de der hjul er bare ikke bevemme, der er som mette siger ingen stødfjederdæmpninghalløj og er ikke bekvemt for hverken baby eller den som skubber.

jeg kan godt se at den ser megacool ud men jeg ville ikke købe den! synes også den er ret dyr

jeg ville gå efter noget langt mere ergonomisk, og helst noget med drejelige hjul.

undskyld det nederen svar

det gør ikke noget det er nedderen, jeg syns bare at alle de "nye" barnevogne ser mega nedderen ud

iiih!

Anmeld

28. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

det gør ikke noget det er nedderen, jeg syns bare at alle de "nye" barnevogne ser mega nedderen ud

iiih!

fuldstændig enig, men det er bare noget man må æde komforten er supervigtig for alle, jeg tror virkelig i ville fortryde dette køb...

og mht. prisen – min tvillingeklapvogn, som bare er PERFEKT, kostede 1500 kr som ny. tænk lige lidt over det

Anmeld

28. maj 2010

oo

Milka skriver:

fuldstændig enig, men det er bare noget man må æde komforten er supervigtig for alle, jeg tror virkelig i ville fortryde dette køb...

og mht. prisen – min tvillingeklapvogn, som bare er PERFEKT, kostede 1500 kr som ny. tænk lige lidt over det

virkelig?

ih nej altså...jamen hvilken en vogn ville du vælge?

Anmeld

28. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

virkelig?

ih nej altså...jamen hvilken en vogn ville du vælge?

det er svært at svare på, for jeg har kun erfaring med dem jeg har stående nede i kælderen

tror jeg ville tage en tur i babysam e.l., finde noget der falder i jeres smag og så se om i kan finde den brugt på nettet bagefter (hvis i ikke vil købe nyt). det er vigtigt at i lige kan se barnevognen in real life, rage på den og prøve at køre den lidt rundt!

ville dog som tommelfingerregel holde mig væk fra emmaljunga, har haft en del problemer med min. og så var der lige forleden hvor vi var ude og trille med tvillingedrengene i deres emmaljungavogn da en lille plastikdims ved hjulet knækkede midt i en fodgængerovergang – hele vognen kollapsede og mig og mette måtte slæbe de der monstertunge drenge hele vejen hjem og lade vognen blive tilbage i vejkanten. vi havde selvfølgelig også indkøb og bøtter på slæb, nøj jeg havde ondt i ryggen dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.