Svenne skriver:
Hej piger.
Vi vil gerne lave en børneopsparing til vores søn.
Hvornår opretter man sådan en? Med det samme, han er kommet til verden eller venter I nogle år inden I begynder at sætte penge ind på sådan en, eller hvordan?
Tror det er meget forskelligt, min veninde, oprettede en med det samme, deres søn var født, eller ca deromkring, ved ikke om det var gjort før
når vi kommer dertil, har vi også snakket om vi med det samme, vil alve en konto, som hedder børneopsparing, og sætte penge ind på, det samme gælder med konfirmation, at vi vil lave en konto, hvor vi sætter penge af hver måned til konfirmation, så er det jo over lang tid og derfor meget lidt man sætter af 
Men det tror jeg man vælger som man synes det passer bedst, der er jo nogle som ikke laver en børneopsparing, og nogle får den når de er 18, og nogle når de er 21, selv fik ejg min da jeg var 18, og brugte pengene på kørekort, og møbler, men var flere jeg kendte som fik den der, som ødslede pengene væk, og derfor, vil ejg sætte, mine børns børneopsparing, til først at kunne hæves når de bliver 21 år 
Anmeld