Har i nogle tricks, så jeg føder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Low

mayapigen skriver:

Nu har jeg været ude at gå med skridt-tæller og vi gik 4100 skridt og hunden er ihvertfald træt, så hvis ikke det hjælper har jeg gjort en god gerning der Men hold da op hvor spændte det i maven..

Jeg køber tonic og annanasjuice i morgen haha, om det hjælper eller ej, så gør jeg et forsøg Tror det er bedre at lave noget aktivt, frem for at ligge på sofaen. I øvrigt fortalte min jordmoder mig, at det var bevist at sæd blødgør livmoderen, og man derfor nogle gange kan føde før med sex. Jeg prøver det hele nu hahaha

Nu er jeg også kommet hjem efter at have gået i rask trav med 2 hunde i en time . Jeg endte i nabobyen Tårnby . Jeg tror faktisk ikke meget på det hehe men det er jo ikke usundt at gå en god tur og så kan man måske også selv aflive myten.

Jeg var også ude og cykle en god tur igår, ude og gå en lang tur i dag og så vil jeg også prøve det der ananas og tonic imorgen selv om jeg hader tonic haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Nu er jeg også kommet hjem efter at have gået i rask trav med 2 hunde i en time . Jeg endte i nabobyen Tårnby . Jeg tror faktisk ikke meget på det hehe men det er jo ikke usundt at gå en god tur og så kan man måske også selv aflive myten.

Jeg var også ude og cykle en god tur igår, ude og gå en lang tur i dag og så vil jeg også prøve det der ananas og tonic imorgen selv om jeg hader tonic haha

Vi prøver det af, og så kan vi lave vores egen undersøgelse Jeg er ihvertfald villig til at prøve det..

Anmeld

28. maj 2010

Corn

Pas nu på ikke at udmatte dig selv... Det bremser fødslen...

Og det med sex, hvis du ikke er klar til fødsel dernede i forvejen, så er det vist noget med at der skal flere liter sæd til at sætte noget igang...

Og så er det ikke dig, men baby der sætter fødslen igang... Så alle dine anstrengelser kan være spildte, hvis baby har bestemt sig for en anden dato

Majken 35+0 og bange for ikke at nå det hele...

Anmeld

28. maj 2010

line melias mor

Macaab skriver:

Pas nu på ikke at udmatte dig selv... Det bremser fødslen...

Og det med sex, hvis du ikke er klar til fødsel dernede i forvejen, så er det vist noget med at der skal flere liter sæd til at sætte noget igang...

Og så er det ikke dig, men baby der sætter fødslen igang... Så alle dine anstrengelser kan være spildte, hvis baby har bestemt sig for en anden dato

Majken 35+0 og bange for ikke at nå det hele...

vi havde sex i spandevis (overdrivelse fremmer forståelsen) og der skete absolut ingenting udover at jeg havde ondt overalt og var helt udmattet så det med sex gør jeg heller aldrig igen op til puha det var hårdt

Anmeld

28. maj 2010

Corn

line melias mor skriver:

vi havde sex i spandevis (overdrivelse fremmer forståelsen) og der skete absolut ingenting udover at jeg havde ondt overalt og var helt udmattet så det med sex gør jeg heller aldrig igen op til puha det var hårdt

Så går det sjove ligesom også af...

Og da jeg læste en artikel om, at det netop er baby selv der skyder fødslen igang, ja så orker jeg slet ikke at forsøge

Anmeld

29. maj 2010

maria87

dyrk sex med kæresten, sådan gik jeg i fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.