Har i nogle tricks, så jeg føder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.557 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Liljesilas

Nu er det min tur til at være rigtig træt af at være gravid. Jeg er ved at være i uge 38, og jeg gidder ikke mere - nu vil jeg bare gerne have min bette mand ud! Det er så surt man kan enden med at gå over tid....

Hver dag har jeg stærke smerter i underlivet, og synes de er begyndt at komme meget ofte. (sådan nogle jag i underlivet.) Jeg håber snart han er på vej - skal til jordmoder tirsdag, håber hun siger noget positivt.

Undskyld mit pylder.

Hilsen Maya (uge 38)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Low

Hehe, jeg forstår dig godt . Jeg ved nu ikke om der er nogle tricks til at komme lidt igang. Der er noget snak om at man kan spise forskellige ting og drikke nogle forskellige ting. Men jeg tror mest på at det med at være fysisk aktiv hjælper mest men man skal jo også være frisk til de veer der måske vil komme ud af det

Hilsen Ditte, 37+2

Anmeld

27. maj 2010

lululupo

Ihhhh jeg vil også gerne nu, så læser lige med...

Anmeld

27. maj 2010

Risen

Tror virkelig ikke der er noget at gøre .. Andet end at vente , men på den gode måde.. Gør lidt for jer selv.. Forkælelse og slap af.. (selvom man ikke rigtig kan).. 

ellers er der de gode gamle..

Hindbær the 

Gåture 

Tur i bilka

Massere brystvorter 

kunne blive ved, men synes I skal tage den med ro og håbe på det snart sker noget.. 

knus

Anmeld

27. maj 2010

klmf

På terminsdagen hjalp jeg med at slagte kalv (er fra landet) og så puttede jeg med kæresten om aftenen - vandet gik om natten! Så fysisk aktivitet i flere former var måske det der hjalp hos mig. Eller også var det bare en tilfældighed, who knows?

Håber på en snarlig og god fødsel til dig.

Anmeld

27. maj 2010

Millzi

jeg tager lige en lytter, vil nu os gerne snart ha der sker noget... er i uge 38 i dag

Anmeld

27. maj 2010

Liljesilas

Tak piger, jeg håber ihvertfald snart der sker noget. Er det ikke sådan at størstedelen går over tid?

Og så håber jeg også der sker noget for jer, der heller ikke gidder mere

Jeg gik inde i byen i 3 timer en dag, det skulle jeg aldrig have gjort.. Min ene fod havde en kræftig smerte hele dagen og aftenen efter. Jeg troede den var forstuet på en eller anden måde, men det var nok bare de ekstra kg jeg bære rundt på. Næste gang jeg skal være aktiv, må jeg gøre det korter tid af gangen

Anmeld

27. maj 2010

Kvindemin

Jeg boede i en lejl. med MANGE trapper, ja gik ca. 6 km. hver aften i tre dage, med store skridt og da jeg kom hjem fra gåturen, tog jeg hele rækken med lejligheder og gik og og ned af trapperne MANGE gange, 2 eller 3 aften fik jeg en ordentlig omgang sex, havde veer i 30 timer og fødte så mit guld
Jeg er sikker på der er noget der hjælper..
Fødte i uge 38

Anmeld

27. maj 2010

Sisley

Altså jeg kan anbefale dig at LOVE ikke at føde på en bestemt dato. I mit tilfælde var det på min lille nieces 9 års fødselsdag (10/5) - kl. ca. 13 skriver jeg til hende, at nu kan jeg næsten garantere, at jeg ikke føder på hendes fødselsdag for så var der jo nok allerede sket noget; kl. 14.30 går vandet. Jeg fødte så først den 12/5, men altså det virkede åbenbart for mig at stille garanti for ingen fødsel.

Sisley

Anmeld

27. maj 2010

Liljesilas

Chritinap skriver:

Jeg boede i en lejl. med MANGE trapper, ja gik ca. 6 km. hver aften i tre dage, med store skridt og da jeg kom hjem fra gåturen, tog jeg hele rækken med lejligheder og gik og og ned af trapperne MANGE gange, 2 eller 3 aften fik jeg en ordentlig omgang sex, havde veer i 30 timer og fødte så mit guld
Jeg er sikker på der er noget der hjælper..
Fødte i uge 38

Hold da op det giver da ligefrem håb. Jeg tror, at jeg vil til at gå lange ture nu, og så i ordenlige sko Det kan være min hund ligefrem vil blive glad for det.. Jeg bor på 2. sal, så det med træpper kan jeg også gøre. Tak nu er der håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.