Har i nogle tricks, så jeg føder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Low

mayapigen skriver:

Hold da op det giver da ligefrem håb. Jeg tror, at jeg vil til at gå lange ture nu, og så i ordenlige sko Det kan være min hund ligefrem vil blive glad for det.. Jeg bor på 2. sal, så det med træpper kan jeg også gøre. Tak nu er der håb

Jeg tror faktisk at jeg vil gå mig en god tur med mine hunde også så nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Diana...

ha ha ja den vente tid. Jeg tror ikke på alle de "gode" råd som der kan sætte det igang. 

Men jeg tror på den kommer når den er klar 

Man hvor er ventetiden lang når man bare vil have dem i armene. 

Anmeld

27. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Jeg tror faktisk at jeg vil gå mig en god tur med mine hunde også så nu ..

Haha jeg skal også ud og gå med hunden efter aftensmaden  Det skal ihvertfald prøves..

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Tålmodighed tålmodighed... Det er det der skal til, selvom det ER meget svært..

Der er ikke så meget at gøre... Alle de drikke, spise halløjer. sæt em pil efter det...

Jeres skønne vidunder kommer når det er klar og ikke før...

Sender tilgengæld masser af vestøv afsted...

Anmeld

27. maj 2010

LilleBjørn

Hejsa..

Jeg gik 10 adge over tid og havde plukveer flere måneder inden, samt en del falske alarmer..så var virkelig med på at prøve ALT

Dagen før min søn kom til verdenen havde jeg kvalt en hel rå ananas og drukket en 1l tonic vand..traumatisk oplevelse..

Dagen efter fødte jeg...fik veer allrede samme nat...imens veerne stod på bælled jeg mere tonic vand..de kloge hoveder sige at det hormon der stimuler veer, er i tonic vand og i ananas..men ja ved ikk om det bare var tilfældet at jeg fødte

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

LilleBjørn skriver:

Hejsa..

Jeg gik 10 adge over tid og havde plukveer flere måneder inden, samt en del falske alarmer..så var virkelig med på at prøve ALT

Dagen før min søn kom til verdenen havde jeg kvalt en hel rå ananas og drukket en 1l tonic vand..traumatisk oplevelse..

Dagen efter fødte jeg...fik veer allrede samme nat...imens veerne stod på bælled jeg mere tonic vand..de kloge hoveder sige at det hormon der stimuler veer, er i tonic vand og i ananas..men ja ved ikk om det bare var tilfældet at jeg fødte

hihi kan lige se det for mig. 10 gravide kvinder sidder lige nu og kværner ananas og bæller tonic efter de har løbet op og ned af trapper 20 gange 

fingre for jer piger.

Anmeld

27. maj 2010

lululupo

LilleBjørn skriver:

Hejsa..

uhhhh se lige mig imorgen, med favnen fuld af ananas og tonicvand, på vej ud af føtex Har iøvrigt overbevist manden om at fodmassage kan sætte det igang også,ups ups

Anmeld

27. maj 2010

tb

jeg har det vist nøjagtig lige som dig nu!!! jeg vil os bare gerne have lille pigen ud nu.. hun ligger og trykker rigtig meget nedad de her dage og roder rundt derinde, så min mave er helt øm.. jeg skal i scanning på mandag og jordmoder på torsdag, så er spændt på hvad der bliver sagt begge steder

skal vi ikke sende lidt vestøv i hver sin retning

Anmeld

27. maj 2010

mrsMary

oh dear! Desværre kan man ikke gå veer igang.....lidt sex skulle gøre det :-) men er måske endnu en skrøne.

Ellers må I få jeres jordmoder til at give jer en 'hindeløsning', men måske gør man ikke det mere?! nok ikke før I når uge 40.....

good luck :-)

Anmeld

27. maj 2010

Liljesilas

Nu har jeg været ude at gå med skridt-tæller og vi gik 4100 skridt og hunden er ihvertfald træt, så hvis ikke det hjælper har jeg gjort en god gerning der Men hold da op hvor spændte det i maven..

Jeg køber tonic og annanasjuice i morgen haha, om det hjælper eller ej, så gør jeg et forsøg Tror det er bedre at lave noget aktivt, frem for at ligge på sofaen. I øvrigt fortalte min jordmoder mig, at det var bevist at sæd blødgør livmoderen, og man derfor nogle gange kan føde før med sex. Jeg prøver det hele nu hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.