Det kommer ikke til at fungere.. Han vil rigtig gerne have mad, men han vil ikke spise det. Jeg har aldrig før nu tvunget ham til noget som helst, men nu har lægen sagt at det er vigtigt at han spiser fordi han går og taber dig.
Min dreng hyler og hyler fordi han er sulten, men så snart maden nærmer sig munden så flipper han ud.
Det skal lige siges at hvis det er slik eller kage så er han klar med det samme, men det vil jeg ikke have at han får når han ikke vil spise rigtig mad.
Jamen måske han så har fået lov til at smage lidt for meget af det?
Det har man jo hørt før at når de får det vil de kun havde det.
Lucas har fået lov til at smage et stykke slik 1 gang og da jeg så han reaktion på det slik har han ikke fået det siden.
Det heller ikke altid Lucas gider spise noget i går fx der sagde DP da vi hentet ham at han intet gad spise idag og han bare sad og så fornærmet ud over maden. Så jeg tænkte han måtte være sulten til aftensmaden men NEJ der gad han da heller intet havde jeg gider ikke kæmpe med ham hvis han ikke vil havde noget jamen så vil han ikke havde noget. Han spiste så 2 store portioner havregryd til morgen 
Jeg tror kun det kan gøre tingene lidt være ved at tvinge dem til at spise det skal være af lyst ikke af tvang de skal ikke forbinde mad med tvang. Jeg ville gøre som tanja skriver tilbyde ham det flere gange i løbet af dagen og til sidst skal det nok komme.
Får du noget ud af at tvinge ham, altså spiser han så? spytter han det ikke bare ud igen?
Knus
Anmeld