Er jeg helt forkert på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Mumto3 skriver:

NEJ DU GØR IKKE NOGET FORKERT!!!!

Åh, hvor jeg føler med dig!!! Jeg har straks lyst til at byde dig velkommen inde på en lukket liste jeg er medlem af. Den kaldes ifavn listen og er fuld af dejlige kvinder og gode mødre, der gør præcis som dig!!! Det fede er at mange af dem har store børn, og det er rart at høre om hvor formidabelt godt børn af ifavnforældre klare sig. (Der er selvfølgelig mange andre faktorer der spiller ind også!!!, men der er intet galt med den måde du gør tingene på. Faktisk har det et navn!!!)

Prøv evt. at google ifavn, der findes ikke så meget om det på dansk, men det kan måske give lidt opbakning til dine/jeres valg!

Skønt for jeres lille guldklump at hun har sådan en fantastisk mor som dig!

Tak for et fantastisk link jeg ikke kendte til. Der kommer jeg helt sikkert til at tilbringe mange timer kan jeg se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

XXSS

Du skal gøre hvad du føler for og ikke hvad andre dikterer!  Det er din og din mands datter, så folk har ret til en anden mening om din "opdragelse" eller måde at være sammen med din datter på, men det gør dem ikke til "bestemmere" over hvordan det rent faktisk skal være. Husk det og det må du forklare din svigermor

Rigtig god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.