Mathilde skriver:
Celina blev passet af farmor og hendes mand for første gang søndag aften, mens vi var til fødselsdag. De har været her en del på det sidste, så Celina var blevet tryg ved dem....
Da vi kom hjem ved midnat var Celina oppe. Hun havde lige skreget. De sagde at hun ikke havde spist ret meget og havde heller ikke sovet mere end 2½ time. Hun puttede sig ind til mig i 10min. ca hvorefter hun kom over til Frederik. Da jeg gik ud for at børste tænder, skreg hun helt panisk
På vej ud af døren siger farmor, at de vist skal til at have hende en gang imellem så hun kan komme væk fra sin mor... Jeg er træt og kommenterer ikke på det. Celina er ellers i dp 25timer/uge!
Ved lægen idag kommer vi til at snakke om, at Celina sover ved mig i vores seng og lægen siger at det er usundt.
Celina har et stort behov for tryghed (hun er muligvis HSP-barn) og samtidig ammes hun stadig om natten (ammes næsten fuldt, da hun ikke vil spise andet mad), så derfor sover hun ved mig.
Jeg har hele tiden sagt til mig selv, at hun skal have al den tryghed hun har brug for og al den nærhed hun ønsker, men er det helt forkert det jeg gør?
Jeg synes det er svært at holde fast ved det jeg tror på, når jeg flere gange får inddirekte "kritik" for det jeg gør
Knus Mathilde, der bare vil sin datter det ALLER bedste!
NEJ DU GØR IKKE NOGET FORKERT!!!!
Åh, hvor jeg føler med dig!!! Jeg har straks lyst til at byde dig velkommen inde på en lukket liste jeg er medlem af. Den kaldes ifavn listen og er fuld af dejlige kvinder og gode mødre, der gør præcis som dig!!! Det fede er at mange af dem har store børn, og det er rart at høre om hvor formidabelt godt børn af ifavnforældre klare sig. (Der er selvfølgelig mange andre faktorer der spiller ind også!!!, men der er intet galt med den måde du gør tingene på. Faktisk har det et navn!!!)
Prøv evt. at google ifavn, der findes ikke så meget om det på dansk, men det kan måske give lidt opbakning til dine/jeres valg!
Skønt for jeres lille guldklump at hun har sådan en fantastisk mor som dig!