Mathilde skriver:
Tak for dit svar.
Altså hun bliver ikke ked af det når hun skal i dp, så der er ingen problemer. Det er faktisk kun herhjemme at jeg oplever hun af og til bliver ked når hun ikke kan se mig. (det var dog meget slemt den aften!)
Hun er faktisk lige så tryg ved dagplejemoderen som hos mig, så det er rigtig dejligt
hun er lidt en reserve-bedste, da de andre bedster bor et stykke væk.
Selvfølgelig er det svært at gå fra hende når hun bliver ukykkelig, men jeg gør det alligevel, for hun skal jo altså lære, at jeg godt kan gå og at jeg kommer tilbage igen!
Sikke en fantastisk dagplejemor i har jer
- skønt, at hun sådan vil træde til. Alle har brug for et pusterum - og især jer, der har et barn, der kræver lidt mere end andre børn. Og som du selv skrev før, så virker det til, at bedsterne er mere end parate, i skal bare sige til når i er klar 
Er meget enig i det sidste - når jeg siger "farvel" til Frederikke i dagplejen om morgenen, bliver hun ked af det, hver gang - men jeg kan hører, at inden jeg har smækket havelågen, så er det overstået.
Jeg kom til at tænke på det med jeres kørsel - er det fordi hun virker utryg ved det? Frederikke var ENORMT bange for støvsugeren da hun havde den alder din datter har nu, men støvsuges skal der jo. Så jeg lærte hende gradvist at den ikke var farlig, og idag sidder hun nærmest på støvsugeren når der støvsuges
Tænker, om i evt. kunne køre en tur i bilen uden at skulle noget? Og så gradvist øge køreturen, jo mere tryg hun bliver? Og så underholde hende med de legesager/bamser hun er mest tryg ved? ...... bare en tanke
Anmeld