Brug for hjælp. Cyklus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

o1Mutte

Alexis skriver:

Flyt lægehus. Jeg ringede efter 1/6 år, og fik afvide der skulle gå et lille års tid. Der da var gået det gik jeg derop og fik en henvisning videre.

Okay, syntes heller ikke det kan passe det andet

Blev da ret forvirret eftersom jeg altid har fået afvide/hørt at der ''kun'' skal gå et år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

o1Mutte skriver:

Okay, syntes heller ikke det kan passe det andet

Blev da ret forvirret eftersom jeg altid har fået afvide/hørt at der ''kun'' skal gå et år.

Man  læger siger  som udgangspunkt, at der gerne skal gå 1-2 år, men hvis din cyklus driller så meget, så kan man godt tale for, at blive undersøgt lidt før. Der skal bare gå det lille års tid, da cyklus nemt kan rette sig op i den periode.

2 1/2 år lyder af alt for meget i mine ører. Synes du skal kontakte en anden læge.

Anmeld

30. maj 2010

Rødhætte

Det er lidt svært at sige hvornår du skal teste når din cyklus er så forskellige, men hvis det var mig ville jeg teste allerede fra dag 10. Altså 10 dage fra din første mens dag.

Ang læge synes jeg også du skal kontakte en anden. Jeg var til læge pga andet, men nævnte her at min cyklus er rigtig lang (26,42,44) og vi har prøvet siden januar. Her sagde min læge at jeg allerede til august skal komme igen, så de kunne tjekke mig.

Anmeld

30. maj 2010

o1Mutte

Rødhætte skriver:

Det er lidt svært at sige hvornår du skal teste når din cyklus er så forskellige, men hvis det var mig ville jeg teste allerede fra dag 10. Altså 10 dage fra din første mens dag.

Ang læge synes jeg også du skal kontakte en anden. Jeg var til læge pga andet, men nævnte her at min cyklus er rigtig lang (26,42,44) og vi har prøvet siden januar. Her sagde min læge at jeg allerede til august skal komme igen, så de kunne tjekke mig.

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.