Brug for hjælp. Cyklus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

o1Mutte

Ja jeg er åbenbart en hat til hvornår jeg skal have mens, hvor langt min cyklus er, om den er reglmæssig osv osv. Så håber lidt der er nogen der er lidt bedre til det end mig. Skriver ned hver gang jeg får min mens og hvad dag den slutter. Har fået det skrevet ned siden dec.

Start / Slut

4/12 - 11/12

24/12 -27/12

12/1 - 19/1

4/2 - 5/2

17/2 - 22/2

28/3 - 4/4

5/5 - 10/5

Hvornår kan jeg teste ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

o1Mutte

Ingen der kan hjælpe ??

Anmeld

26. maj 2010

Miss.Sunshine

De første cyklus du har er enormt korte,og de sidste meget lange.

20 dage

19 dage

23 dage

13 dage

39 dage

38 dage

Det er virkelig uregelmæssigt,og det hedder sig at hvis cyklus er under 21 dage eller over 35 dage,så har man sikket ikke ægløsning. Så jeg tror du skal kontakte din læge.

Knus

Anmeld

26. maj 2010

Miss.Sunshine

o1Mutte skriver:

Ingen der kan hjælpe ??

Men hvis du vil ha noget at gå ud fra,så ville jeg regne med sidste cyklus,og så forvente æl den 29/5 og teste den 12/6. Men jeg vil ikke gøre mig klog på det,kun mit umiddelbare forslag

Anmeld

26. maj 2010

o1Mutte

Miss.Sunshine skriver:

De første cyklus du har er enormt korte,og de sidste meget lange.

20 dage

19 dage

23 dage

13 dage

39 dage

38 dage

Det er virkelig uregelmæssigt,og det hedder sig at hvis cyklus er under 21 dage eller over 35 dage,så har man sikket ikke ægløsning. Så jeg tror du skal kontakte din læge.

Knus

Øv det var ikke lige det jeg håbede

Anmeld

26. maj 2010

Miss.Sunshine

o1Mutte skriver:

Øv det var ikke lige det jeg håbede

Nej det forstår jeg godt. Man man kan jo altid være heldig

Men det er virkelig meget uregelmæssigt. Dine cyklus i starten er jo meget meget korte,for så at stige til 38/39 dage. Det er en stor forskel. Men hør lægen ad,måske siger han det er helt normalt. Er du næsten lige stoppet med prævention,så skal din krop måske også finde sig selv lidt.

Anmeld

26. maj 2010

o1Mutte

Miss.Sunshine skriver:

Nej det forstår jeg godt. Man man kan jo altid være heldig

Men det er virkelig meget uregelmæssigt. Dine cyklus i starten er jo meget meget korte,for så at stige til 38/39 dage. Det er en stor forskel. Men hør lægen ad,måske siger han det er helt normalt. Er du næsten lige stoppet med prævention,så skal din krop måske også finde sig selv lidt.

Stoppede på p piller den 22 okt. Så det er ikke vildt lang tid siden jo.

Anmeld

26. maj 2010

Miss.Sunshine

Miss.Sunshine skriver:

Men hvis du vil ha noget at gå ud fra,så ville jeg regne med sidste cyklus,og så forvente æl den 29/5 og teste den 12/6. Men jeg vil ikke gøre mig klog på det,kun mit umiddelbare forslag

Okay,men jeg ville regne med den her så. Sådan ca

Anmeld

26. maj 2010

o1Mutte

Miss.Sunshine skriver:

Okay,men jeg ville regne med den her så. Sådan ca

Okay, så må jeg vente og se. For ville måske syntes at den snart skulle være reglmæssig.

Anmeld

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

o1Mutte skriver:

Okay, så må jeg vente og se. For ville måske syntes at den snart skulle være reglmæssig.

Min cyklus var også helt skør i en periode. Startede ca. 2 mdr. efter endt p piller og så 5 mdr frem. Det er helt naturligt, at det kan være lidt kludret i starten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.