Brug for hjælp. Cyklus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

o1Mutte

Okay

Har ringet til lægen idag. Hvilket jeg intet fik ud af. Han sagde at der skulle gå 2½ år?!?!? før de ville gå ind og hjælpe

Flytter sku snart lægehus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

o1Mutte

29. maj 2010

Moaaar <3

har du prøvet at gå i ind på min mave? Der kan man regne lidt på det`?
Der skal du netop skriver hvonår du havde din mens sidst over 3måneder og vhis du udfylder alle tre kan den fortælle dig med lidt mere "sikkerhed" hvornår

Anmeld

29. maj 2010

o1Mutte

Æblekage skriver:

har du prøvet at gå i ind på min mave? Der kan man regne lidt på det`?
Der skal du netop skriver hvonår du havde din mens sidst over 3måneder og vhis du udfylder alle tre kan den fortælle dig med lidt mere "sikkerhed" hvornår

Ja det har jeg prøvet. Men den kunne ikke udregne det så vidt jeg husker fordi enten er min cyklus for lang, -eller så er den for kort.

Anmeld

29. maj 2010

Moaaar <3

mærkeligt med din læge når du spørger om hjælp.... jeg ville da helt klart skynde mig at rykke vider i teksten. Det der er ikke ok.

Anmeld

29. maj 2010

Sofia

Jeg har også en ret uregelmæssig cyklus, men plejer at sige til mig selv, at jeg kan teste 14 dage efter jeg har haft ægløsning, da det ca. tager 14 dage inden hcg niveauet er steget så meget, at det kan måles. Så mit råd til dig vil være at finde ud af om du har ægløsning, hvis ikke du kender det pga. smerter osv, så tag ægløsningstests hver dag indtil du forhåbentlig får en positiv en, derefter kan du så vente 14 dage, os så tage en graviditetstest

Anmeld

29. maj 2010

o1Mutte

Sofia skriver:

Jeg har også en ret uregelmæssig cyklus, men plejer at sige til mig selv, at jeg kan teste 14 dage efter jeg har haft ægløsning, da det ca. tager 14 dage inden hcg niveauet er steget så meget, at det kan måles. Så mit råd til dig vil være at finde ud af om du har ægløsning, hvis ikke du kender det pga. smerter osv, så tag ægløsningstests hver dag indtil du forhåbentlig får en positiv en, derefter kan du så vente 14 dage, os så tage en graviditetstest

Tror også det ender med at jeg begynder at tage æl teste. Men nu prøver jeg lige om min mens ikke bliver reglmæssig

Anmeld

30. maj 2010

Rødhætte

Vil give Sofia ret.. Min cyklus er også noget rod, men med ÆL test kan jeg meget nemmer holde styr på hvornår jeg kan teste eller forvente min mens

Anmeld

30. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

o1Mutte skriver:

Okay

Har ringet til lægen idag. Hvilket jeg intet fik ud af. Han sagde at der skulle gå 2½ år?!?!? før de ville gå ind og hjælpe

Flytter sku snart lægehus.

Flyt lægehus. Jeg ringede efter 1/6 år, og fik afvide der skulle gå et lille års tid. Der da var gået det gik jeg derop og fik en henvisning videre.

Anmeld

30. maj 2010

o1Mutte

Rødhætte skriver:

Vil give Sofia ret.. Min cyklus er også noget rod, men med ÆL test kan jeg meget nemmer holde styr på hvornår jeg kan teste eller forvente min mens

Må hellere få købt nogle så. Men hvornår skal jeg teste ? Allerede når min mens er slut eller skal jeg vente en uge eller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.