Hej Alle....
Jeg har en rigtig rigtig dejlig hund, som jeg har haft lige fra han var hvalp af. Da han var 6 mdr. gammel fik han konstateret kræft, og har siden der fået fjernet 6 knuder, han har det godt og lide ikke. Så derfor har jeg selvfølgelig valgt at bruge de nødvendige penge på ham. De sagde at han nok ikke ville blive over 6 år. Men han bliver snart 6 år, og leve i bedste velgående!
Nu hvor han har haft lidt sygedom har man altid lade ham slippe væk med nogle ting. Men det har aldrig været et problem.
For et lille år siden, begyndte han så at gå i skralderen, hvilket han ellers adrig havde gjort før. Jeg skældte ham ud, som jeg nu havde lært man skulle gøre. Men selvom han blev rigtig "bange", så gentog han ligesom sit skralde roderi. Og det er bare blevet værre og værre!
Når vi er hjemme, går han aldrig i køkkenet, for det har han aldrig måtte, men når vi ikke er hjemme, går han ud og finde skraldet eller brød på bordet. Det vildt frusterende!
Vi er nød til at fjerne alt, for ellers tager han det.
Han har mad allergi, og må kun få sin hundemad, så det ender altid med nogle røde betændte øre, hvis han finder noget kød 
Har har heller aldrig måtte være i møblerne, men når vi ikke er hjemme. Hopper han simpelthen op i sofaen eller sengen, hvilket er vildt klamt, da han fælder meget.
Vi haft han til hundetræning, adfærd psykolog, men intet de siger hjælper!
Så nu har jeg fået nok, efter jeg igen kom hjem til en splittet pose, af mad i hele lejligheden.!
Han er SKIDE bange for vand, så nu har vi en vandsprøjte vi sprøjter ham med i hoved, hver gang han har lavet noget.
Er der andre der har haft et lign problem som kunne komme med nogle gode råd?
Undskyld det blev så langt!