Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2606peanut skriver: Jeg er 99 cm og har indtil videre taget 8 kilo på. Ved ikke om det er helt forkert ??? Knus peanut 35+3
Jeg er 99 cm og har indtil videre taget 8 kilo på. Ved ikke om det er helt forkert ???
Knus peanut 35+3
Intet er forkert - bare sjovt at se forskellene!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til David skriver: Intet er forkert - bare sjovt at se forskellene!
okay, blev lige bekymret for jeg var for lille eller noget, har nemlig på ingen måde haft øget appetit
Da jeg så debatten så tænkte jeg da også lige at jeg ville måle min mave for første gang .
117 cm og jeg er 37+0 i dag, jeg synes at det lyder lidt af meget hehe
2606peanut skriver: okay, blev lige bekymret for jeg var for lille eller noget, har nemlig på ingen måde haft øget appetit
Jeg har også spist som jeg plejer - det er bare gået stærkt, synes jeg (selvom jeg ikke ved hvad man gennemsnitligt øger maveomkredsen med i løbet af en graviditet )
Low skriver: Da jeg så debatten så tænkte jeg da også lige at jeg ville måle min mave for første gang . 117 cm og jeg er 37+0 i dag, jeg synes at det lyder lidt af meget hehe
Så nåede du "lige" at være med
110 cm lige ud og med en højde på 1,58 - ser det måske en anelse drastisk ud Pks om 7 uger 31+5
Tanja78 skriver: 110 cm lige ud og med en højde på 1,58 - ser det måske en anelse drastisk ud Pks om 7 uger 31+5
Hehe - jeg er også 1,58
Mor til David skriver: Hehe - jeg er også 1,58
Man skal passe på snuden det er vildt at tænke på, og så at den kan nå at blive meget større pyyy
75 cm ca, jeg har ikke målt helt præcist da jeg ikke har et målebånd, og jeg er 19+0 idag !
Nu vil jeg også være med! Hehe.. Jeg måler her til morgen 84 cm om mavsen og er 15+6 idag Synes det er helt vildt når jeg tænker på at jeg for 1 måned siden var 79 cm samme sted! Men hvor er det skønt at kunne se (og mærke!) at den lille guldklump vokser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128