1 meter mave :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

LinLin

sophieamalia skriver:

måler i lige på navlen eller bare det tykkeste sted?

ved navlen er det tykkeste på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

Uge 22+6, og min mavse måer hele 110 cm, hvad sker der lige for det..

Anmeld

25. maj 2010

smokin

Mor til David skriver:

Tror da også jeg kommer derop ca

- er 24+4 i dag

Jeg tager det heeelt roligt! Baby har det jo bare godt derinde

Anmeld

25. maj 2010

CiSo

Mor til David skriver:

ved navlen er det tykkeste på mig

det var bare fordi min mave er jo ikke så stor endnu, så jeg tror mit det tykkeste sted er lige ved underlivet !

Anmeld

25. maj 2010

LinLin

Zette skriver:

Jeg tager det heeelt roligt! Baby har det jo bare godt derinde

Jeg var også stooor tilsidst sidste gang, men komme da af med det hele plus 8 kg i løbet af et lille år, så er heller ikke SÅ nervøs - bare lige skræmmende at være 1 m første gang man liiiige vil måle

Anmeld

25. maj 2010

LinLin

sophieamalia skriver:

det var bare fordi min mave er jo ikke så stor endnu, så jeg tror mit det tykkeste sted er lige ved underlivet !

Så bare mål dér

Anmeld

25. maj 2010

smokin

Mor til David skriver:

Jeg var også stooor tilsidst sidste gang, men komme da af med det hele plus 8 kg i løbet af et lille år, så er heller ikke SÅ nervøs - bare lige skræmmende at være 1 m første gang man liiiige vil måle

Ja det kan jeg godt forstå, jeg er også meget spændt på om jeg kan smide det igen. Har taget 14 kg på i alt. De 6 sidste på 1 måned og det mente jordemoderen var lige i overkanten. Men har også bare spist og spist

Jeg har svært ved at tabe mig og kan stå flere timer i fitnesscenteret uden at der rigtig sker noget, så jeg er meget spændt på om jeg nogensinde kommer af med det. Vil oveni de 14 kg meget gerne smide 10 ekstra.

Anmeld

25. maj 2010

LinLin

Zette skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, jeg er også meget spændt på om jeg kan smide det igen. Har taget 14 kg på i alt. De 6 sidste på 1 måned og det mente jordemoderen var lige i overkanten. Men har også bare spist og spist

Jeg har svært ved at tabe mig og kan stå flere timer i fitnesscenteret uden at der rigtig sker noget, så jeg er meget spændt på om jeg nogensinde kommer af med det. Vil oveni de 14 kg meget gerne smide 10 ekstra.

Jeg tog 11 kg på - deraf de 8 til uge 25 ved 2. lægebesøg, så var ikke overrasket over at vægten allerede viste 10 kg ekstra i sidste uge

Har aldrig været i fitness-center, men er ret sikker på jeg starter "hurtigt" efter fødslen - skal nemlig ikke have flere efter ham her, så denne gang må det gerne gå hurtigere  med at komme af med kiloene

Anmeld

25. maj 2010

Anne85

Mor til David skriver:

Jeg målte også ved navlen - og ja jeg tror du er "mindre" nu fordi maven er faldet ned...

Du har nok ret... men det er da lidt vildt... målte den sidst i fredags hvor den var 117 cm ved navlen...

men nå, det er gode tegn... så har hun nok puttet sig godt ned i bækkenet

Anmeld

25. maj 2010

2721

Jeg er 99 cm og har indtil videre taget 8 kilo på. Ved ikke om det er helt forkert ???

Knus peanut 35+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.