1 meter mave :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
41 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

LinLin

Fik da lige et chok da jeg for sjovt ville måle maven med et målebånd jeg fandt i vuggestuen i dag (første gang jeg har målt den!); 100 cm - lige ud!

Har I andre målt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg måler 82 cm.. Synes det går lidt langsomt med maven - men er nok bare utålmodig

Nadia 17+0

Anmeld

25. maj 2010

LinLin

Nadia&Daniel skriver:

Jeg måler 82 cm.. Synes det går lidt langsomt med maven - men er nok bare utålmodig

Nadia 17+0

Tænker nu det måske havde været sjovt at måle fra starten, men det er jo lissom for sent nu

Anmeld

25. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg målte fra starten af - men kan se på tallene, at jeg har været en del oppustet i de første mdr. Så tallene giver først rigtig mening nu

Anmeld

25. maj 2010

LinLin

Nadia&Daniel skriver:

Jeg målte fra starten af - men kan se på tallene, at jeg har været en del oppustet i de første mdr. Så tallene giver først rigtig mening nu

Ja jeg skulle i hvert fald også have målt om morgenen i starten, hvis det skulle kunne bruges til noget som helst

Anmeld

25. maj 2010

K&S

Mor til David skriver:

Fik da lige et chok da jeg for sjovt ville måle maven med et målebånd jeg fandt i vuggestuen i dag (første gang jeg har målt den!); 100 cm - lige ud!

Har I andre målt?

Hej hej

Jeg målte min mavse i torsdags, hvor jeg var 27+2, der målte den 107 cm....! Så den er faktisk vokset 5 cm. på en måned - det går bare super stærkt nu

Katja (28+0)

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Woooow 112 cm  Jeg er 40 + 2....

Anmeld

25. maj 2010

lucas<3

heej

jeg målte mig selv i lørdags 30+3 målte til 95cm

Anmeld

25. maj 2010

lululupo

sidst jeg målte var det 117 mener det var i uge 36/37

Anmeld

25. maj 2010

<3

Havde ekstra fostervand så selvom jeg kun havde én i maven så fyldte den noget - 140cm blev det til 2 uger lige inden fødsel (38)

Og jo har en talje igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.