Så blev der alligevel pillet ved børnechecken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

june1987

lonemus skriver:

Ja, den skulle først træde i kraft pr 1. januar 2011 - dog sænkes den gradvist over et par år, mener jeg.

ja okay på den måde smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

lonemus

men hun får jo forhøjet børnepenge?

Jeg skal ikke kunne sige præcist hvordan det hænger sammen, men alle må kun få max 30.000 kr om året. Det er 7500.- kr i kvartalet

Anmeld

25. maj 2010

june1987

lonemus skriver:

Jeg skal ikke kunne sige præcist hvordan det hænger sammen, men alle må kun få max 30.000 kr om året. Det er 7500.- kr i kvartalet

ja okay for hun kan ikke bo i den lejlighed mere det bliver ikke godt for hende

Anmeld

25. maj 2010

lonemus

june1987 skriver:

ja okay for hun kan ikke bo i den lejlighed mere det bliver ikke godt for hende

Nej, jeg syntes heller ikke så godt forslaget. Beløbet burde så bare være ens for alle aldre, uanset hvor mange børn man får, fra de bliver født til de bliver 18 år. Dét havde nok været mest fair

Anmeld

25. maj 2010

june1987

lonemus skriver:

Nej, jeg syntes heller ikke så godt forslaget. Beløbet burde så bare være ens for alle aldre, uanset hvor mange børn man får, fra de bliver født til de bliver 18 år. Dét havde nok været mest fair

ja det er rigtigt.. det tvinger da folk fra hus og hjem :s

Anmeld

25. maj 2010

Lone Jakobsen

ja det er noget loooort for os med 4 børn

Anmeld

25. maj 2010

Ansemusen

Synes godt nok det lyder underligt! Men ja denne spareplan er heller ikke lige efter min næse. MEGET mere tiltrukket af SF's og Social Demokraternes løsningsforslag hvor vi alle yder en smule ekstra på arbejdspladsen og dermed ikke behøver at finde os i lige så stor forringelse af velfærden. Alt det her skræmmer mig faktisk lidt, fordi man ikke aner om det vil fortsætte i det spor, hvor der bliver taget lidt mere og lidt mere langsomt henad vejen så vi ikke skal 'mærke' det.

Anmeld

25. maj 2010

Svei

june1987 skriver:

men hun får jo forhøjet børnepenge?

Det er udover...altså det er ikke børnefamilieydelse...det er ordinært og ekstra ordinært, så de penge håber  og tror jeg ikke er med.

Anmeld

25. maj 2010

Svei

lonemus skriver:

Helt enig....børn bliver ikke billigere...

Anmeld

25. maj 2010

june1987

Yrsa skriver:

Det er udover...altså det er ikke børnefamilieydelse...det er ordinært og ekstra ordinært, så de penge håber  og tror jeg ikke er med.

nej eller bliver det noget værre lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.