Har sådan lyst til en smøg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

CamillaT89

mullesmith2 skriver:

Nøøøj hvor er lysten vendt tilbage nu her hvor kvalmen har lagt sig og jeg er bevæget mig ind i 2. trimester... Har været stoppet helt de sidste 2½ måned men nu har jeg sååå meget lyst til en smøg især om aftenen. Føøj det er sku træls. Men har fra starten af graviditetn haft en kvote på en pakke gennem de hele 9mdr og den har jeg endnu. Det er bare så idiotisk den dumme lyst, vil jo satme ikke skade baby...

skynd dig at låne bogen: "Endelig ikke-ryger for kvinder" og læs den.

Den er skrevet af Allen Carr, og du vil ikke have lyst bagefter  

Henrik har på et tidpunkt oprettet et indlæg om den, og det var det, der fik mig til at læse den. Jeg er nu en lykkelig ikke-ryger, og har absolut ikke lysten til at begynde igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

mullesmith2

Silvermist skriver:

Jeg synes at det er flot at du er stoppet.

Jeg stoppede også med at ryge, dagen som jeg testede positivt d. 1. oktober ´06. Siden da har jeg ikke røget og nu er det gået flere år.

Hold ud siger jeg bare. Det bliver nemmere og nemmere. I dag føler jeg ingen røgtrang, får det endda dårligt når nogen ryger i nærheden af mig. Og mine piger har aldrig været udsat for røg, så vidt jeg ved. Min mand ryger heller ikke.

For mig var det en naturlig beslutning. Jeg kunne ikke drømme om at ryge under min graviditet. Og jeg ønsker desuden også at mine børn vokser op i et røgfrit hjem.

Hold ud, selvom trangen er der endnu og kommer igen.... og igen, så bliver du selv bedre og bedre til at ignorere den. Vær stolt af dig selv, fordi at det er super at du er stoppet med at ryge

Sikke en opbakning takker  også flot du bare stoppede sådan, Jeg vil også skide gerne holde rygestoppet efter jeg har født, men nu tager vi lige en ting af gangen ellers bliver det for stor en mundfuld  Det er ligesom vægttab hehe små ændringer de holder i længden.

Anmeld

25. maj 2010

CamillaT89

ct skriver:

skynd dig at låne bogen: "Endelig ikke-ryger for kvinder" og læs den.

Den er skrevet af Allen Carr, og du vil ikke have lyst bagefter  

Henrik har på et tidpunkt oprettet et indlæg om den, og det var det, der fik mig til at læse den. Jeg er nu en lykkelig ikke-ryger, og har absolut ikke lysten til at begynde igen

https://www.baby.dk/debat/41345pi1/ordet-er-frit/hvordan-stopper-jeg-med-at-ryge.aspx

Anmeld

25. maj 2010

Silvermist1

mullesmith2 skriver:

Sikke en opbakning takker  også flot du bare stoppede sådan, Jeg vil også skide gerne holde rygestoppet efter jeg har født, men nu tager vi lige en ting af gangen ellers bliver det for stor en mundfuld  Det er ligesom vægttab hehe små ændringer de holder i længden.

Det var så lidt og tak for dine rosende ord

Ja tag du bare en dag ad gangen. Man skal have lov til at gøre tingene i eget tempo.

Held og lykke fremover

Anmeld

25. maj 2010

Lotus86

Prøv og tænk på hvor stolt du vil være af dig selv, hvis du går igennem hele din graviditet, uden at ryge èn eneste smøg. Selvom du måske tager en, og siger til dig selv "det er kun en, det betyder ikke noget" så er det bare ikke den samme tilfredshed i sidste ende, som hvis du har kunne holde det 100%.

Jeg ved godt det er svært, men det kan altså også hjælpe meget ikke at fokusere på det, hvis du hele tiden siger til dig selv at du har lyst til en smøg, så bliver trangen der også, men hvis du forsøger at ignorere trangen, og laver noget andet, så glemmer du at du er rygetrængende

Held og lykke med det, jeg synes du er sej

Anmeld

25. maj 2010

mullesmith2

npn skriver:

Prøv og tænk på hvor stolt du vil være af dig selv, hvis du går igennem hele din graviditet, uden at ryge èn eneste smøg. Selvom du måske tager en, og siger til dig selv "det er kun en, det betyder ikke noget" så er det bare ikke den samme tilfredshed i sidste ende, som hvis du har kunne holde det 100%.

Jeg ved godt det er svært, men det kan altså også hjælpe meget ikke at fokusere på det, hvis du hele tiden siger til dig selv at du har lyst til en smøg, så bliver trangen der også, men hvis du forsøger at ignorere trangen, og laver noget andet, så glemmer du at du er rygetrængende

Held og lykke med det, jeg synes du er sej

Ja det bliver selvfølgelig værre når jeg tænker på at jeg har lyst, men det er bare svært når lysten kommer så kommer tanken også helt af sig selv hehe. Men jeg skal nok klare det og jeg vil ik tage det som et nederlag hvis jeg kommer til at ryge et par gange, men jeg vil ihvertfald prøve ikke at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.