Har sådan lyst til en smøg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

TineA

Jo, rygetrangen presser sig på på de mest irriterende tidspunkter.

Har selv røget siden altid, og stoppede så for 92 dage siden (men hvem tæller, )

Tænk på, først og fremmest hvor godt det er for baby at lade være, men også for dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Miss.Sunshine

mullesmith2 skriver:

ej puuha, ej det er da skrækkeligt der er nogen der bare ryger og lader som ingenting, jeg fatter det sku ikke. jeg er da i det mindste stoppet har bare helt vildt lyst, men nu ligger jeg i sengen og vil egentlig hellere sove end at stå op og tænde en smøg, er heldig med det kun er om aftenen jeg får lyst til en hygge smøg, men ryger den godt nok ikke. Jeg frygter bare jeg kommer til at ryge til en 25års fødselsdag jeg skal til.... åååh nej nej nej hehe må være tapper...

Det er rimelig simpelt. Du lader bare være!

Prøv at forestille dig at du sætter den tændte smøg i din baby's mund. Det ville du aldrig gøre vel? Så vil du heller ikke ryge mens den lille ligger i maven,da det også giver iltmangel.

Anmeld

24. maj 2010

mullesmith2

Tine2104 skriver:

Jo, rygetrangen presser sig på på de mest irriterende tidspunkter.

Har selv røget siden altid, og stoppede så for 92 dage siden (men hvem tæller, )

Tænk på, først og fremmest hvor godt det er for baby at lade være, men også for dig selv

ja det er sku dejligt ikke at ryge og vil bestemt heller ikke skade barnet det ville være det værste der kunne ske. Men jeg røg ik engang ret meget før det var ofte bare om aftenen jeg fik mig 1-2-3 smøger og det var det. Men syntes det er utroligt min trang er så stor nu efter jeg ik har røget i 2-3 mdr.

Anmeld

25. maj 2010

mullesmith2

Miss.Sunshine skriver:

Det er rimelig simpelt. Du lader bare være!

Prøv at forestille dig at du sætter den tændte smøg i din baby's mund. Det ville du aldrig gøre vel? Så vil du heller ikke ryge mens den lille ligger i maven,da det også giver iltmangel.

det er rimelig simpelt at lade være det er også det jeg gør, men lysten hænger der sku stadig.... den er ik simpel at slippe af med.

Anmeld

25. maj 2010

TineA

Det burde nemlig være så så så simpelt, men ja.. Som du siger, så er trangen og lysten der bare stadig Der er jo en grund til, at man bliver så afhængig af det lo**

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

mullesmith2 skriver:

det er rimelig simpelt at lade være det er også det jeg gør, men lysten hænger der sku stadig.... den er ik simpel at slippe af med.

Håber heller ikke du opfattede mit svar som at jeg mener det. For det var så ikke meningen*S*

Syntes det er rigtig rigtig flot af dig at du gør det for dit barns skyld og at du har holdt ved Håber trangen forsvinder med tiden. Men mon ikke??

Anmeld

25. maj 2010

mullesmith2

Tine2104 skriver:

Det burde nemlig være så så så simpelt, men ja.. Som du siger, så er trangen og lysten der bare stadig Der er jo en grund til, at man bliver så afhængig af det lo**

ja det er noget pis, men jeg er stolt over mig selv at jeg ikke har gjort det endn, jeg tænker da på bebsen skal have det godt så må jeg komme i andne række og sådan vil det altid være  Godt man kan skrive herinde om sin lyst det hjælper lige at skrive det og lige vide der er andre der er i samme båd eller har været ihvertfald.

Anmeld

25. maj 2010

mullesmith2

Miss.Sunshine skriver:

Håber heller ikke du opfattede mit svar som at jeg mener det. For det var så ikke meningen*S*

Syntes det er rigtig rigtig flot af dig at du gør det for dit barns skyld og at du har holdt ved Håber trangen forsvinder med tiden. Men mon ikke??

Jo jeg håååber ik trængen bliver størrer huha, men jeg skal nok klare det, det hjælper lidt at skrive herinde så har man slet ikke tid til at ryge hehe så sidder jeg klistret op af skærmen i stedet for. Men det gør det heller ik bedre at min kæreste ryger han har ik tænkt sig at stoppe.... øv

Anmeld

25. maj 2010

Silvermist1

Jeg synes at det er flot at du er stoppet.

Jeg stoppede også med at ryge, dagen som jeg testede positivt d. 1. oktober ´06. Siden da har jeg ikke røget og nu er det gået flere år.

Hold ud siger jeg bare. Det bliver nemmere og nemmere. I dag føler jeg ingen røgtrang, får det endda dårligt når nogen ryger i nærheden af mig. Og mine piger har aldrig været udsat for røg, så vidt jeg ved. Min mand ryger heller ikke.

For mig var det en naturlig beslutning. Jeg kunne ikke drømme om at ryge under min graviditet. Og jeg ønsker desuden også at mine børn vokser op i et røgfrit hjem.

Hold ud, selvom trangen er der endnu og kommer igen.... og igen, så bliver du selv bedre og bedre til at ignorere den. Vær stolt af dig selv, fordi at det er super at du er stoppet med at ryge

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

mullesmith2 skriver:

Jo jeg håååber ik trængen bliver størrer huha, men jeg skal nok klare det, det hjælper lidt at skrive herinde så har man slet ikke tid til at ryge hehe så sidder jeg klistret op af skærmen i stedet for. Men det gør det heller ik bedre at min kæreste ryger han har ik tænkt sig at stoppe.... øv

Årh han gør det da så heller ikke nemmere for dig! Kan du ikke lokke ham til at stoppe også? Det er meget bedre for jer begge to og nemmere at undgå fristelsen for dig. Tager virkelig hatten af for dig, det gør jeg virkelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.