Har sådan lyst til en smøg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

mullesmith2

Nøøøj hvor er lysten vendt tilbage nu her hvor kvalmen har lagt sig og jeg er bevæget mig ind i 2. trimester... Har været stoppet helt de sidste 2½ måned men nu har jeg sååå meget lyst til en smøg især om aftenen. Føøj det er sku træls. Men har fra starten af graviditetn haft en kvote på en pakke gennem de hele 9mdr og den har jeg endnu. Det er bare så idiotisk den dumme lyst, vil jo satme ikke skade baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ahr kun haft lyst til en smøg en enkelt gang i løbet af graviditeten. Så gør man et eller andet, andet også glemmer man det 10 min efter...

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Tror det er rigtig som du gør: tænk på hvor skadeligt det kan være, og så lad være

Anmeld

24. maj 2010

mullesmith2

Zafir skriver:

Jeg ahr kun haft lyst til en smøg en enkelt gang i løbet af graviditeten. Så gør man et eller andet, andet også glemmer man det 10 min efter...

min lyst har været her hver aften de sidste 4 dage... Jeg kan ik lade være med at tænke på om det virkelig ville være så mega slemt hvis jeg tog en halv... men det er jo idiotisk at tænke sådan. Har en veninde der ryger gennem hele graviditeten og hun virker ikke til at tænke meget over det... Åh gud det er hårdt lige nu... Har allermest lyst til en smøg og en pils eller rødvin mmmm

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

mullesmith2 skriver:

min lyst har været her hver aften de sidste 4 dage... Jeg kan ik lade være med at tænke på om det virkelig ville være så mega slemt hvis jeg tog en halv... men det er jo idiotisk at tænke sådan. Har en veninde der ryger gennem hele graviditeten og hun virker ikke til at tænke meget over det... Åh gud det er hårdt lige nu... Har allermest lyst til en smøg og en pils eller rødvin mmmm

jeg ville ALDRIG kunne gøre det, mens jeg vidste jeg var gravid... Slemt eller ej. Jeg har lige været i et hus i et døgn, hvor der blev røget mega meget... og det var så ubehageligt. jeg følte jeg kvalte hende, når jeg trak vejret og jeg røg ikke engang selv...

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

mullesmith2 skriver:

der findes nogle undersøgelser (efter min smag grænser de til det uetiske) hvor gravide ryger eller er udsat for passiv rygning mens de bliver scannet og får kørt ctg... hvis man har set dem tror jeg faktisk ikke man overvejer at ryge mens bebser tumler rundt derinde

Anmeld

24. maj 2010

mrsMary

ha ha, kender godt den lyst! Den kommer og går....lider lidt med dig. Held og lykke med rygestoppet.

Smøgen er, for mig, den ultimative pause...drømmer også om, at tage en smøg lige efter fødslen: Good job done! Men det bliver vist ved tanken. Det er anden gang jeg stopper pga. graviditet.

Har dog afstået helt fra, at ryge under graviditeten. Efter bare et hvæs, lyder babys hjerte som en symaskine i højeste gear. SLET ikke rart at høre, man tror det vil eksplodere!

men alt det ved du vel........

Anmeld

24. maj 2010

mullesmith2

Åh gud det er da skrækkeligt. Vil jo ikke skade mit lille barn, Får det da helt dårligt på min venindes vejne, eller mere på hendes barns vejne der ligger derinde og indånder en pakke smøger om dagen....

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

mullesmith2 skriver:

Åh gud det er da skrækkeligt. Vil jo ikke skade mit lille barn, Får det da helt dårligt på min venindes vejne, eller mere på hendes barns vejne der ligger derinde og indånder en pakke smøger om dagen....

Da jeg var gravid så jeg en video om babyer i maven og rygning. De satte en monitor på moren og lod hende tænde en smøg. Barnets hjerte slog fuldstændig sindsygt og det blev hamrende stresset. Bagefter viste de en moderkage fra en ryger. Der var store grå plamager i,fordi barnet blev kvalt mens moren røg og de områder var simpelthen døde grundet iltmangel..

Anmeld

24. maj 2010

mullesmith2

Miss.Sunshine skriver:

Da jeg var gravid så jeg en video om babyer i maven og rygning. De satte en monitor på moren og lod hende tænde en smøg. Barnets hjerte slog fuldstændig sindsygt og det blev hamrende stresset. Bagefter viste de en moderkage fra en ryger. Der var store grå plamager i,fordi barnet blev kvalt mens moren røg og de områder var simpelthen døde grundet iltmangel..

ej puuha, ej det er da skrækkeligt der er nogen der bare ryger og lader som ingenting, jeg fatter det sku ikke. jeg er da i det mindste stoppet har bare helt vildt lyst, men nu ligger jeg i sengen og vil egentlig hellere sove end at stå op og tænde en smøg, er heldig med det kun er om aftenen jeg får lyst til en hygge smøg, men ryger den godt nok ikke. Jeg frygter bare jeg kommer til at ryge til en 25års fødselsdag jeg skal til.... åååh nej nej nej hehe må være tapper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.