I har jo ret :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Divababy93

Zafir skriver:

Det virker ikke... Jeg snakkede lige alvorligt med den store telefon, eftger jeg havde børstet bisser... Boller i karry kan IKKE anbefales, blandet med mavesyre, den modsatte vej

Så havde jeg set tråden og tænkte: det prøver jeg. Det plejer ellers kun at være Idun og Tom der spiser dem herhjemme for tiden. Jeg har slet ikke haft lyst til dem... Nu sidder jeg med en ananas og det virker ikke ... Det sviger stadig i munden og jeg har det elendigt ... Æv...

Hvad med chokoladeis?... Mon det virker???

nop har prøvet ikke godt anden gang kiks og kogt vand det virker til gengæld kedeligt men det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

Når man har mavesyre, i forhold til mavesår, reflux osv bliver man IKKE anbefalet mælk, da det i første omgang lindrer og dernæst bliver til mere syre i mavsen...

Jeg har haft mavesår for en del år tilbage og min mand har reflux... Måske skulle jeg tage en af hans piller???... mmm..

Jeg har refluks og lejlighedsvis spiserørsbetændelse. Det eneste, som virker, er Gaviscon i flydende form. Drikker det hver aften inden sengetid.

Du skal holde dig fra alt is. Sukker er ren benzin på bålet. Ta' evt en lille portion havregryn - allerhelst grød - og intet sukker på.

... Og så synes jeg det er godt gjort som I i jeres familie render rundt og brækker jeg i tide og utide, når I er gravide ;-)

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jeg har refluks og lejlighedsvis spiserørsbetændelse. Det eneste, som virker, er Gaviscon i flydende form. Drikker det hver aften inden sengetid.

Du skal holde dig fra alt is. Sukker er ren benzin på bålet. Ta' evt en lille portion havregryn - allerhelst grød - og intet sukker på.

... Og så synes jeg det er godt gjort som I i jeres familie render rundt og brækker jeg i tide og utide, når I er gravide ;-)

Ja, det erfanmer for galt... Ved godt at Dorthe også gør det stadig... suk.

Gjorde det heller ikkemed Idun i starten... men også engang imellem gennem graviditeten.

Men jeg tror altså ikke liiiiiige jeg kan spise havregryn altså puha....

Jeg har ikke gaviscon, men nexium i huset. Måtte tage en igår... Men det er jo ikke noget der er ordineret til mig... Tror jeg må til apoteket i morgen.

Anmeld

25. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

Ja, det erfanmer for galt... Ved godt at Dorthe også gør det stadig... suk.

Gjorde det heller ikkemed Idun i starten... men også engang imellem gennem graviditeten.

Men jeg tror altså ikke liiiiiige jeg kan spise havregryn altså puha....

Jeg har ikke gaviscon, men nexium i huset. Måtte tage en igår... Men det er jo ikke noget der er ordineret til mig... Tror jeg må til apoteket i morgen.

Har du ikke balancid?? Jeg har dem FAST i huset nu, for har brug for dem hver dag efterhånden.... Kan slet ikke klare hvis jeg får halsbrand og ikke har dem i nærheden, så har fordelt pakker i min taske, i mine jakkelommer, i køkken, i soveværelse og på badeværelse- ja faktisk også i bilen *gg*

De virker:-)

Mht Sunlolly, så er solbær og trope mine favoritter :-)))))

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Har du ikke balancid?? Jeg har dem FAST i huset nu, for har brug for dem hver dag efterhånden.... Kan slet ikke klare hvis jeg får halsbrand og ikke har dem i nærheden, så har fordelt pakker i min taske, i mine jakkelommer, i køkken, i soveværelse og på badeværelse- ja faktisk også i bilen *gg*

De virker:-)

Mht Sunlolly, så er solbær og trope mine favoritter :-)))))

nix desværre

Anmeld

25. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

nix desværre

De er ellers gode, så dem sku du ta' at købe

Anmeld

25. maj 2010

Vingummien

Zafir skriver:

nix desværre

Gulerod. Det hjalp ved mig. Var mega syg da jeg var gravid og der røg en masse gulerødder ned. Jeg fik samtidig også piller mod kvalme fordi det var meget slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.