Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...Sun lolly er virkelig et vidundermiddel mod kvalme der er bare så mange forskellige at vælge imellem, hvilken smag er jeres favorit?
knus Sabrina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
blomst84 skriver: ...Sun lolly er virkelig et vidundermiddel mod kvalme der er bare så mange forskellige at vælge imellem, hvilken smag er jeres favorit? knus Sabrina
Mmmm ja de er sq ikke så ringe Min favorit er helt klart appelsin.. Dernæst cola..
Den er os god sidder med en cola smag i munden nu...
jaaaaaaa suuuuuuuun looooooollyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy min favorit er champagne (altså den grønne, den har fået nyt navn)
Champagne og ananas De smager også rasende godt blendet med vodka... Det må du så have til gode...
Uhmmm.... Sunlolly Var også det eneste jeg kunne få ned de dage, hvor kvalmen var værst..
Mine favoritter var/er: Champagne (den grønne, som egentlig er vindrue ), hindbær og ananas.... Mmmm
Exotic og Ananas er farvoritten her hjemme
MUUUMS!
Det virker ikke... Jeg snakkede lige alvorligt med den store telefon, eftger jeg havde børstet bisser... Boller i karry kan IKKE anbefales, blandet med mavesyre, den modsatte vej
Så havde jeg set tråden og tænkte: det prøver jeg. Det plejer ellers kun at være Idun og Tom der spiser dem herhjemme for tiden. Jeg har slet ikke haft lyst til dem... Nu sidder jeg med en ananas og det virker ikke ... Det sviger stadig i munden og jeg har det elendigt ... Æv...
Hvad med chokoladeis?... Mon det virker???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128