I har jo ret :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

blomst84

...Sun lolly er virkelig et vidundermiddel mod kvalme  der er bare så mange forskellige at vælge imellem, hvilken smag er jeres favorit?

knus Sabrina  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

mariamiss6

blomst84 skriver:

...Sun lolly er virkelig et vidundermiddel mod kvalme  der er bare så mange forskellige at vælge imellem, hvilken smag er jeres favorit?

knus Sabrina  

COLA!!!!!!!!

Anmeld

24. maj 2010

saxa

Mmmm ja de er sq ikke så ringe  Min favorit er helt klart appelsin.. Dernæst cola..

Anmeld

24. maj 2010

blomst84

Den er os god  sidder med en cola smag i munden nu...

Anmeld

24. maj 2010

oo

jaaaaaaa suuuuuuuun looooooollyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy  min favorit er champagne (altså den grønne, den har fået nyt navn)

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Champagne og ananas De smager også rasende godt blendet med vodka... Det må du så have til gode...

Anmeld

24. maj 2010

Maddox

Uhmmm.... Sunlolly  Var også det eneste jeg kunne få ned de dage, hvor kvalmen var værst..

Mine favoritter var/er: Champagne (den grønne, som egentlig er vindrue ), hindbær og ananas.... Mmmm

Anmeld

24. maj 2010

FrkLarsen

Exotic og Ananas er farvoritten her hjemme  

MUUUMS! 

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det virker ikke... Jeg snakkede lige alvorligt med den store telefon, eftger jeg havde børstet bisser... Boller i karry kan IKKE anbefales, blandet med mavesyre, den modsatte vej

Så havde jeg set tråden og tænkte: det prøver jeg. Det plejer ellers kun at være Idun og Tom der spiser dem herhjemme for tiden. Jeg har slet ikke haft lyst til dem... Nu sidder jeg med en ananas og det virker ikke ... Det sviger stadig i munden og jeg har det elendigt ... Æv...

Hvad med chokoladeis?... Mon det virker???

Anmeld

24. maj 2010

Vial

Den med ananas virker som sandpapir i min mund. Den grønne er helt klart et hit her. Kom til at købe med solbær. Den er lidt kedelig - som den der blandede røde saft de fleste af os er vokset op med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.