I har jo ret :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Det virker ikke... Jeg snakkede lige alvorligt med den store telefon, eftger jeg havde børstet bisser... Boller i karry kan IKKE anbefales, blandet med mavesyre, den modsatte vej

Så havde jeg set tråden og tænkte: det prøver jeg. Det plejer ellers kun at være Idun og Tom der spiser dem herhjemme for tiden. Jeg har slet ikke haft lyst til dem... Nu sidder jeg med en ananas og det virker ikke ... Det sviger stadig i munden og jeg har det elendigt ... Æv...

Hvad med chokoladeis?... Mon det virker???

chokoladeis er altid godt

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Det virker ikke... Jeg snakkede lige alvorligt med den store telefon, eftger jeg havde børstet bisser... Boller i karry kan IKKE anbefales, blandet med mavesyre, den modsatte vej

Så havde jeg set tråden og tænkte: det prøver jeg. Det plejer ellers kun at være Idun og Tom der spiser dem herhjemme for tiden. Jeg har slet ikke haft lyst til dem... Nu sidder jeg med en ananas og det virker ikke ... Det sviger stadig i munden og jeg har det elendigt ... Æv...

Hvad med chokoladeis?... Mon det virker???

Jeg synes cola er den bedste, fordi den ikke er så hård i det... Altså den er mere á la slush ice, i konsistens, og er derfor nem at spise... Sporten der imod, er så hård og flage agtig synes jeg, at den ligefrem river en i kæften - mon det er det samme for Ananas?

Jeg tror du skal skifte til Cola

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

chokoladeis er altid godt

God bedring

Chokolade ís virkede heller ikke

pis fuck og lort.... æv. Jeg kan slet ikke overskue at skulle på arbejde i morgen, som jeg har det ligenu altså ... og skulle starte et projekt op... grrr.. Men så må det være på onsdag...

Jeg aner ikke´hvad jeg ellers skal gøre? ANY IDEAS???...

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Jeg synes cola er den bedste, fordi den ikke er så hård i det... Altså den er mere á la slush ice, i konsistens, og er derfor nem at spise... Sporten der imod, er så hård og flage agtig synes jeg, at den ligefrem river en i kæften - mon det er det samme for Ananas?

Jeg tror du skal skifte til Cola

Vi har vidst nok alle slags i frysren pt... men colaen kan jeg slet ikke få ned... Måske appelsinen... mmm... Eller champange... mmm... Ligenu er jeg bare sur og ked af at det brænder og river og jeg føler det som om jeg skal kaste mere op. Jeg er mega træt, men føler ikke rigtig jeg kan gå i seng ligenu...

undskyld, det ender med at jeg har overtaget tråden her med mega brok altså

Anmeld

24. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Vi har vidst nok alle slags i frysren pt... men colaen kan jeg slet ikke få ned... Måske appelsinen... mmm... Eller champange... mmm... Ligenu er jeg bare sur og ked af at det brænder og river og jeg føler det som om jeg skal kaste mere op. Jeg er mega træt, men føler ikke rigtig jeg kan gå i seng ligenu...

undskyld, det ender med at jeg har overtaget tråden her med mega brok altså

du er gravid og du har det skidt - du er undskyldt

Jeg gad KUN spise cola isen, har en milliard af solbær is i min fryser, men gider ikke æde dem (jeg er selvfølgelig heller ikke gravid jo såååå)

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

du er gravid og du har det skidt - du er undskyldt

Jeg gad KUN spise cola isen, har en milliard af solbær is i min fryser, men gider ikke æde dem (jeg er selvfølgelig heller ikke gravid jo såååå)

Tak... Men jeg føler mig bare ussel ligenu...

HVAD fanden skal jeg æde for at få det bedre...? Når 2 forskellige is ikke virker...

Anmeld

24. maj 2010

FrkLarsen

Zafir skriver:

HVAD fanden skal jeg æde for at få det bedre...? Når 2 forskellige is ikke virker...

Her er mælk og ikke sunlolly vidundermidlet imod halsbrand (hvis det er det du mener), det neutralisere mavesyre, jeg fik det anbefalet af lægen.  

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

FrkLarsen skriver:

Her er mælk og ikke sunlolly vidundermidlet imod halsbrand (hvis det er det du mener), det neutralisere mavesyre, jeg fik det anbefalet af lægen.  

Når man har mavesyre, i forhold til mavesår, reflux osv bliver man IKKE anbefalet mælk, da det i første omgang lindrer og dernæst bliver til mere syre i mavsen...

Jeg har haft mavesår for en del år tilbage og min mand har reflux... Måske skulle jeg tage en af hans piller???... mmm..

Anmeld

24. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har altid syntes at iskoldt vand er rigtig godt mod kvalme.

Og stop så for pokker,med alt jeres Sun Lolly snak.Jeg måtte sende manden i Brugsen i sidste uge,der var de på tilbud.Jeg havde bare sådan fået lyst efter alle de her grumme tråde

Anmeld

24. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Hmmm så har jeg ingen løsning, alt andet du kan proppe indebords er jo bare fyld på en i forvejen oprørsk mave, og det ville jeg personligt ikke prøve mig af med....

Jeg var nok bare gået i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.