hormoner eller??? :( så ulykkelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Svane83

Det er bare så sejt at du gør noget nu. Du bliver jo nødt til at vise ham at der altså er konsekvenser ellers ændre han sig i hvertfald ikke.

Og hvis han så bare er ligeglad og tager til fester så må du bare hente dine ting og så ved du at han ikke er værd at samle på. Du fortjener så meget bedre ingen skal finde sig i sådan en behandling fra sådan en nar.

Jeg ønsker dig almulig held og lykke med din graviditet og så lad være med at spilde din tid på at tænke over hvad han gør eller ikke gør mens du er væk sådan en idiot er bare spild af tid og du kan jo ikke ændre på det alligevel.

x 1000  Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

TTM

Syntes også det er godt du gør noget, og som Carina siger, hvis han ikke tænker på andet end fest så er han ikke værd at samle på. (Møblerede lige om på dine ord, håber det er ok )

Og såfremt du vælger at flytte, så kom igang med boligsøgning, få tænkt økonomi, få snakket med kommunen for der er en masse tilskud som du kan få som enlig (Plus han skal betale noget til dig)  Det er kun ment som råd, og jeg håber for dig det hele kommer til at gå godt. Både med bebs og din egen verden

Mange knus..

(Husk, har du behov for en, så bare send en besked, jeg hjælper gerne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.