hormoner eller??? :( så ulykkelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Sujan

Jeg bor også lidt uden for Slagelse.. Du er også velkommen til at skrive til mig hvis du skulle få brug for det eller mangler en hjælpende hånd en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

line melias mor

Anonym skriver:

Tak for det

Jeg føler også selv jeg fortjener bedre end det, men han siger konstant jeg skal styre mine hormoner for det er kun derfor jeg bliver ked af han er så meget væk osv. så jeg bliver i tvivl om han har ret og det måske bare er mig der er helt forkert på den. Men tror da jeg ville have det på samme måde hvis han gjorde det inden jeg blev gravid.

tror jeg også du ville tror jeg da de fleste ville. ingen burde behandles på den måde.at han snakker sådan til dig viser for mig at han prøver at udnytte din sårbarhed endnu mere og skyde skylden på dig,tror ikke han har helt rent mel i posen. han er fuldstændig respektløs overfor dig.

håber du giver lyd fra dig når du er kommet lidt tættere på en beslutning eller løsning håber det bedste

Anmeld

24. maj 2010

line melias mor

Sujan skriver:

Jeg bor også lidt uden for Slagelse.. Du er også velkommen til at skrive til mig hvis du skulle få brug for det eller mangler en hjælpende hånd en dag

åh det varmer mit hjerte der findes mennesker som dig

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

line melias mor skriver:

åh det varmer mit hjerte der findes mennesker som dig

Tak

Anmeld

24. maj 2010

line melias mor

Miss.Sunshine skriver:

hejsa..Okay det er i orden. Tænkte du måske havde brug for en veninden at snakke med, og så havde jeg "en til dig" Der også bor i slagelse*S* Og jeg siger selvfølgelig ikke hvem du er.

det så sødt af dig at tænke på andre på den måde vidunderligt

Anmeld

24. maj 2010

helora

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har efter flere års godt forhold valgt at vi kom dertil vi ville starte vores egen lille familie og få et barn.
Det var ikke så nemt som vi håbede, men efter et års tid lykkedes det endelig og jeg er nu gravid i 15. uge.

Problemet er så bare at siden vi fandt ud af jeg var gravid er vores forhold gået den forkerte vej
Det føles pludselig som om jeg er alene om det. Han kører i tide og utide og jeg må ikke vide hvad han skal. Vi bor lige uden for Slagelse og ofte siger han bare han skal til Kbh og se en kammerat og hurtigt er tilbage. Når der så er gået 6-7 timer begynder jeg at blive lidt ked af han ikke har skyndt sig som han sagde og ringer til ham, han begynder bare at råbe af mig at jeg er en dum kælling og skal stoppe med at kontrollere ham. Ved ikke hvordan han kan se det som kontrol at jeg ringer for at høre om han ved hvornår han kommer hjem, spørg ikke hvor han er eller hvad han laver. han kommer tilbage efter 9 timer i kbh som jeg ikk må vide hvad han brugt på. Er det mig der er så urimelig?? Er jeg en der kontrollerer fordi jeg gerne vil vide om han snart kommer hjem? Er så ulykkelig da det bare er sket på præcis samme måde så mange gange nu siden jeg blev gravid

Når endelig han er hjemme bruger han tiden på alt andet end mig. Han sidder ved sin computer som han også er meget hemmelig med, og kan sidde der til 2-4 om natten. Så står han op og tager i skole og bliver væk efter skole. Kommer nogle gange hjem til aftenstid og sætter sig så direkte ved hans pc.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, er bare meget frustreret og ulykkelig

Åh, det lyder ikke nemt. Og det er selvfølgelig ikke fair at behandle dig på den måde. Men på mig kunne det godt tyde på, at han reagerer på det, at du nu er gravid og at han skal være far. At han måske er vildt usikker og bange for det nye liv, der snart skal til at starte. Folk har jo forskellige (og mere eller mindre hensigtsmæssige) måder at reagere overfor livsomvæltende ting på, og måske er det det din kæreste gør. Det lyder som om I skulle forsøge at sætte jer ned og snakke grundigt om det at skulle være forældre og hvilke tanker I hver især gør jer, så I begge får chancen for at melde ærligt ud, hvad I føler - uden at møde kritik fra hinanden.

Hvis det heller ikke virker, ville jeg sgu nok fortælle, at medmindre han behandler dig ordentligt og begynder at opføre sig som en vordende far, så må han finde sig et andet sted at bo.

Jeg håber I finder ud af det. Det er trods alt en fælles beslutning I har taget om at få et barn sammen, så han må jo selv som udgangspunkt have ønsket det.

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

line melias mor skriver:

det så sødt af dig at tænke på andre på den måde vidunderligt

Tak Jeg ved selv hvordan et skidt forhold kan være og hvor vigtigt det er at have nogen at snakke med.

Så håber hun skriver

Knus

Anmeld

25. maj 2010

Frk. Himmelblå

Kære dig :-)

Jeg tillader mig at blande mig igen.
Det er på ingen måde OK, det han gør.
Med dit uddybende svar bliver det helt tydeligt.
Han fortjener dig ikke.

Det er hårdt at skulle igennem, men tror faktisk at du og den lille kunne have det bedre uden ham.
Han er 30 år og ved så lidt om respekt og modenhed. Han er totalt egoistisk. Det kan man ikke bruge til noget som familie. En så voksen mand forandrer sig ikke, det løb er kørt.
Han giver dig fortvivlelse, hvor du skulle have tryghed og støtte.

Han virker rent ud sagt som en røv! :-(

Han skal ikke slippe afsted med sin trygge rolle som idiot, når du er ked. Han skal mande sig op.
Giv ham et ultimatum.
Det er sikkert rent praktisk også helt uoverskueligt for dig. Men jeg synes, du skal bruge tiden (når han fx ofte ikke er hjemme) til at køre alternativer (bopæl, veninder, familie, økonomi/bank) i stilling. Så du rent faktisk har styrken til at gøre alvor af ultimatum, hvis han ikke behandler dig (jer) ordentligt. Og det gør han desværre nok ikke...

Det bliver hårdt. Men endnu hårdere på sigt, hvis ikke problemerne ses i øjnene nu.
Du fortjener det bedste. Du er ved at skabe det største.

Stort kram og held og lykke

Anmeld

25. maj 2010

TTM

Hej "anonym"

Det lyder alt alt for megget som mit tidligere forhold, og helt ærligt : KOM væk!

Han vil kun blive ved med at nedbryde dig, ødelægge dit selvvære og det er der INGEN som fortjener!!

Der er rigtig mange muligheder for dig som enlig mor, og tro mig, det er nemmere og være enlig en være i forhold med en mand som tydeligt ikke gider en eller ens barn.

Tro mig, jeg har som enlig startet min drømme uddannelse op i Kbh (Jeg bor også i slagelse), har en lejlighed og vi mangler ikke noget.

Jeg vil meget gerne fortælle dig min historie, og hjælpe dig med evt. et cafe besøg hvor du kan få kommet væk og snakket. Evt. bare om vind og vejr?

Og du bliver ikke fremvist eller noget nogen steder, fuld diskretion

Men tænk over det, hvis du har brug for en skulder, en kop kaffe/the, eller bare en og gå en tur med, så skriv!

Anyway, jeg håber virkelig du får løst det her, du fortjener en bedre verden.

Knus Marlene

Anmeld

27. maj 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene, er virkelig glad for i har brugt lidt af jeres tid på at vil hjælpe mig  

Jeg har prøvet gang på gang at snakke stille og roligt med min kæreste om problemerne, at jeg har brug for noget mere tid sammen med ham og at jeg ikke vil finde mig i de udbrud han kommer med. Men jeg fik desværre (igen igår) ikke andet ud af det end en meget vred mand der råbte og skreg af mig. Jeg ved ikke om det er pga han er ved at finde ud af han skal være far eller hvad det er, men har bestemt mig for jeg ikke vil finde mig i mere nu. Jeg skal med et fly til Aalborg i aften og bliver så hentet af min veninde når jeg er kommet med bus eller tog til hjørring hvor mine venner og familie bor lidt udenfor. Det bliver dejligt at se dem lidt og så må jeg finde ud af hvad det fører til. Om jeg skal have hentet mine ting eller han måske forstår alvoren i det så og bliver lidt mere fornuftig at snakke med. Tror desvære ikke så meget på han gør noget ved det andet end at tage til fester i weekenden, og tror også der hurtigt er andre tøser. Han har længe ikke vist den store interresse for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.