SeptemberBaby skriver:
Umiddelbart er han slet ikke fair. Men det har jo også meget at sige, hvordan du selv giver udtryk for dine behov og følelser?
Hvis du selv kommunikerer nogenlunde klart og tydeligt og med rimelighed, så synes jeg ikke, han kan være sin opførsel bekendt. Men måske er han lidt i panik? Alder har jo også noget at sige, - om man før har oplevet kompromiser og den slags.
Overordnet er min holdning dog, at ærlighed og åbenhed er grundstenene i et velfungerende forhold. Og her kunne det altså måske virke som om, I ikke helt har styr på fundamentet. Men igen - det kan jeg jo ikke vide!! Tillader mig kun at svare, fordi du selv spørger :-).
Held og lykke med det hele.
Og husk så lige, at når man er gravid og træt osv. rammer alle problemer bare hårdere/mere uoverskueligt...
:-)
Septemberbaby
Jeg har prøvet at snakke med ham om at jeg har brug for mere samvær med ham og forklaret at jeg føler mig meget ensom, og det eneste han gør er at blive sur og siger det er mig der er en tudemarie og ofte hidser han sig selv så meget op at han ender med at råbe at jeg bare kan skride hjem til min familie med min horeunge i maven
Min veninde jeg har snakket med om det siger at jeg bare skal gøre det, men det er ikke nemt når man bor 400 km væk fra sine venner og familie.
Jeg har tidligere i forholdet været jaloux, men det er længe siden, og ikke uden grund. Men jeg spørger ikke længere hvad han skal osv, synes bare ikke det er rart aldrig at vide hvornår han er hjemme. skal jeg bare selv spise aftensmad eller vente på ham, hvis jeg spiser og han så kommer bliver han sur. hvis jeg venter og spørger om vi skal lave mad sammen eller der er noget han gerne vil have jeg laver får jeg nogle gange besked på jeg fandme selv må finde ud af hvad jeg vil spise.
Min kæreste er 30 men han er bare på ingen måder moden og voksen overfor mig mere. Han siger man skal respektere hinanden, men føler ikke han på nogen måde respekterer mig 
Jeg troede vi havde et godt fundament, men jeg tog åbenbart fejl og ved ikke hvad jeg skal gøre længere 
Tak for du gad læse og svare, det er rart at høre andres meninger om det.
Anmeld