ferie til Rhodos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

-Milla-

louieibsen skriver:

det er FANTASTISK!!! I love it.. Vi rejser der hen d. 13 juni med lille mand. Jeg har været der 14 gange...  det er skønt

Dejligt. Og ja jeg glæder mig også til  vi rejser d. 20 juni

Rigtig god tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

-Milla-

MariaE skriver:

Rhodos er skøn, men synes man skal by lige ved Rhodos by, da det er der der sker mest og er mest at se...så anbefaling går på Rhodos by eller i hvert fald i lille gåafstend til den gamle by, den er så hyggelig med de små gader:-)

Tak for dit svar. Glæder mig også meget til at opleve Rhodos by og kultur efter alle de anbefalinger, som I er kommet med.

Anmeld

25. maj 2010

NLME<3

CKN skriver:

Dejligt. Og ja jeg glæder mig også til  vi rejser d. 20 juni

Rigtig god tur.

hvor lækkert  jo tak, og i lige måde

Anmeld

25. maj 2010

Tina2

CKN skriver:

Hej Tina.

Tak for dit svar. Dejligt at høre du har været glad for hotellet. Sungarden er blevet slået sammen med sunwing resort og spa. Så det kan faktisk være det er det vi skal bo på.

Vi bestiller senere når min kæreste kommer hjem. Fik også lige ringet og snakket med en rejsekonsulent, og er kun blevet mere interesseret. Så det er dejligt endelig at have lidt vished om, og kunne glæde sig til sin ferie.

Hvis I skal bo på Sungarden vil jeg anbefale jer at bestille et af husene ud til poolen. Første gang vi var der havde vi ikke bestilt noget specielt sted, så der boede vi helt omme bagved, lidt træls....

Men sidste år bestilte vi et af husene lige ud til poolområdet og i stueetagen.... Dem på 1. sal er jo med altan, men det er bedre med dem i stueetagen, de har jo terrasse:-)))))

Anmeld

25. maj 2010

-Milla-

Tina2 skriver:

Hvis I skal bo på Sungarden vil jeg anbefale jer at bestille et af husene ud til poolen. Første gang vi var der havde vi ikke bestilt noget specielt sted, så der boede vi helt omme bagved, lidt træls....

Men sidste år bestilte vi et af husene lige ud til poolområdet og i stueetagen.... Dem på 1. sal er jo med altan, men det er bedre med dem i stueetagen, de har jo terrasse:-)))))

Okay. Der er ikke flere med terrasse ud til poolen, men vi bestiller nok en lejlighed med balkon ud til poolen. Var det et sted du ville anbefale til par uden børn? Vi har nemlig ingen børn endnu, men synes hotellet lyder rigtig godt med gode faciliteter og mange aktiviteter.

Anmeld

25. maj 2010

Tina2

CKN skriver:

Okay. Der er ikke flere med terrasse ud til poolen, men vi bestiller nok en lejlighed med balkon ud til poolen. Var det et sted du ville anbefale til par uden børn? Vi har nemlig ingen børn endnu, men synes hotellet lyder rigtig godt med gode faciliteter og mange aktiviteter.

Ja ja da vi var der i 2003 var jeg lige blevet gravid med min ældste datter, så der havde vi heller ingen, og da vi var der sidste sommer havde vi vores to børn med :-) Så det er super til begge dele :-)

Det tager ingen tid ind til Rhodos by derfra, der er både taxi og bus lige udenfor hotellet :-)

Anmeld

27. maj 2010

-Milla-

Tina2 skriver:

Ja ja da vi var der i 2003 var jeg lige blevet gravid med min ældste datter, så der havde vi heller ingen, og da vi var der sidste sommer havde vi vores to børn med :-) Så det er super til begge dele :-)

Det tager ingen tid ind til Rhodos by derfra, der er både taxi og bus lige udenfor hotellet :-)

Okay dejligt at høre. Vi synes nu heller ikke det vil gøre noget med lidt børneliv på hotellet, da vi begge elsker børn, og glæder os til det en dag bliver vores tur.

Vi har bestilt og er nu startet på at tælle ned.

Igen mange tak for info.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.