ferie til Rhodos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

NaFe

CKN skriver:

Ja, så må det jo være dejligt.

Hvor på Rhodos skal du hen denne gang? Lyder spændende med den gamle by. Det kan meget vel være noget vi vil opleve. Tak for tippet.

her er et link til hotellet:

http://www.spies.dk/graekenland/kallithea/sunwing-resort-spa-kallithea

Åhhhhr det ser da helt vildt lækkert ud....nice...

vi skal bo i Ixia, da vi gerne vil være tæt på rhodos by...

her er vores hotel..det valgt ud fra a vi har to små børn på 1 år med...hehe...og vejret er til a regne med..altid varmt..

http://www.startour.dk/rejse/grakenland/rhodos/ixia/blue-star-sun-beach-resort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Sujan

Vi skal bo på manoussos... Nogle der kender det?

Anmeld

24. maj 2010

-Milla-

NaFe skriver:

Åhhhhr det ser da helt vildt lækkert ud....nice...

vi skal bo i Ixia, da vi gerne vil være tæt på rhodos by...

her er vores hotel..det valgt ud fra a vi har to små børn på 1 år med...hehe...og vejret er til a regne med..altid varmt..

http://www.startour.dk/rejse/grakenland/rhodos/ixia/blue-star-sun-beach-resort

Det ser da godt nok også lækkert ud.

Hvor meget skal I give for det?

Hvis vi tager afsted d. 20 juni, som er planen sparer vi omkring 6000,- frem for en afgang d. 27. juni.

Så vi bestiller nok i aften eller imorgen, især nu hvor flere af jer har snakket godt om Rhodos.

Nøøøj det bliver dejligt med ferie, sol og varme

Anmeld

24. maj 2010

NaFe

CKN skriver:

Det ser da godt nok også lækkert ud.

Hvor meget skal I give for det?

Hvis vi tager afsted d. 20 juni, som er planen sparer vi omkring 6000,- frem for en afgang d. 27. juni.

Så vi bestiller nok i aften eller imorgen, især nu hvor flere af jer har snakket godt om Rhodos.

Nøøøj det bliver dejligt med ferie, sol og varme

ej vor sjovt..vi tager os afsted d 20 juni....

vi har givet 6000 for 2 uger 1 barn og 1 voksen...

Anmeld

24. maj 2010

Muffinmus

Rhodos er skøn, men synes man skal by lige ved Rhodos by, da det er der der sker mest og er mest at se...så anbefaling går på Rhodos by eller i hvert fald i lille gåafstend til den gamle by, den er så hyggelig med de små gader:-)

Anmeld

24. maj 2010

NLME<3

det er FANTASTISK!!! I love it.. Vi rejser der hen d. 13 juni med lille mand. Jeg har været der 14 gange...  det er skønt

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

CKN skriver:

Hej allesammen.

Jeg sidder og kigger på rejser og har fundet én, som både kæresten og jeg synes er interessant.

Det er på Rhodos- Kallithea, og hotellet hedder Sunwing resort og spa Kallithea.

Er der nogen som kan anbefale Rhodos og/eller hotellet?

/Camilla

Prøv at søge på tripadvisor. Der er garanteret en anmeldelse af hotellet fra andre der har været der

K.h. Linda

Anmeld

25. maj 2010

Tina2

CKN skriver:

Hej allesammen.

Jeg sidder og kigger på rejser og har fundet én, som både kæresten og jeg synes er interessant.

Det er på Rhodos- Kallithea, og hotellet hedder Sunwing resort og spa Kallithea.

Er der nogen som kan anbefale Rhodos og/eller hotellet?

/Camilla

Jeg har været på Rhodos 4 gange og ELSKER den ø:-) Har boet de 2 af gangene på nabohotellet Sungarden, som er SÅ lækkert :-) De ligger LIGE op af hinanden:-) Dog er stranden nedenfor ikke god, men ca 7-8 km nedad østkysten ligger Faliraki som har Rhodos' BEDSTE strand:-)))))))

Rhodos er en SKØN ø, jeg vil dog bare ikke bo på vestkysten, det blæser ret meget der og i Rhodos by er der stenstrande..... Så helt klart østkysten

Anmeld

25. maj 2010

-Milla-

Tina2 skriver:

Jeg har været på Rhodos 4 gange og ELSKER den ø:-) Har boet de 2 af gangene på nabohotellet Sungarden, som er SÅ lækkert :-) De ligger LIGE op af hinanden:-) Dog er stranden nedenfor ikke god, men ca 7-8 km nedad østkysten ligger Faliraki som har Rhodos' BEDSTE strand:-)))))))

Rhodos er en SKØN ø, jeg vil dog bare ikke bo på vestkysten, det blæser ret meget der og i Rhodos by er der stenstrande..... Så helt klart østkysten

Hej Tina.

Tak for dit svar. Dejligt at høre du har været glad for hotellet. Sungarden er blevet slået sammen med sunwing resort og spa. Så det kan faktisk være det er det vi skal bo på.

Vi bestiller senere når min kæreste kommer hjem. Fik også lige ringet og snakket med en rejsekonsulent, og er kun blevet mere interesseret. Så det er dejligt endelig at have lidt vished om, og kunne glæde sig til sin ferie.

Anmeld

25. maj 2010

-Milla-

Baagøe skriver:

Prøv at søge på tripadvisor. Der er garanteret en anmeldelse af hotellet fra andre der har været der

K.h. Linda

Hej Linda.

Tak for tippet. Jeg må lige tjekke det ud. Har selv prøvet at se på zoover.dk, som også er ret god ellers, men der var ingen anmeldelser af hotellet.

Kh. Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.