ferie til Rhodos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.102 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

-Milla-

Hej allesammen.

Jeg sidder og kigger på rejser og har fundet én, som både kæresten og jeg synes er interessant.

Det er på Rhodos- Kallithea, og hotellet hedder Sunwing resort og spa Kallithea.

Er der nogen som kan anbefale Rhodos og/eller hotellet?

/Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Bebbs

Hej,

Jeg kender ikke hotelet, men jeg var på Rhodos sidste år. Det er en dejlig ø.

Dog havde jeg gerne vidst at på vest siden blæser det meget, men bliver så ikke lige så varmt. Mens øst siden er stille men kan blive lidt for varm til tider. Du kan kigge på hvilken side jers hotel ligger på. 

Anmeld

24. maj 2010

Sujan

Hej... Jeg skal til rhodos i næste uge:-) dog ikke det samme hotel... Men kan da godt skrive hvordan det var når jeg kommer hjem

Anmeld

24. maj 2010

NaFe

Har været der 3 gange før, og tager derned her om 4 uger igen..

Så lækker en ø....især den gamle by, vildt hyggelig... så kan helt klart anbefale rhodos... kender ikke lige hotellet...

Anmeld

24. maj 2010

Soap

Det ligger ikk just i centrum men det kan jo være en fordel hvis i rejser med barn/børn 

Vi har ikke boet der men udefra ser det så mænd lækkert nok ud 

Husk besøg Sambika stranden, det er himlen 

Anmeld

24. maj 2010

-Milla-

Bebbs skriver:

Hej,

Jeg kender ikke hotelet, men jeg var på Rhodos sidste år. Det er en dejlig ø.

Dog havde jeg gerne vidst at på vest siden blæser det meget, men bliver så ikke lige så varmt. Mens øst siden er stille men kan blive lidt for varm til tider. Du kan kigge på hvilken side jers hotel ligger på. 

Tak for dit svar, og god information mht. beliggenheden. Mener at det ligger på den østlige side. Skal lige læse lidt mere om hotellet, området osv. inden vi bestiller.

Anmeld

24. maj 2010

-Milla-

Sujan skriver:

Hej... Jeg skal til rhodos i næste uge:-) dog ikke det samme hotel... Men kan da godt skrive hvordan det var når jeg kommer hjem

Hej Sujan. Spændende. Du må meget gerne skrive lidt, når du er kommet hjem. Det er altid dejligt med lidt anbefalinger og informationer. 

Rigitg god tur.

Anmeld

24. maj 2010

Kvindemin

Vi  var der sidste år, det er så skøn - alt i alt stille, roligt og børnevenligt.

Anmeld

24. maj 2010

-Milla-

NaFe skriver:

Har været der 3 gange før, og tager derned her om 4 uger igen..

Så lækker en ø....især den gamle by, vildt hyggelig... så kan helt klart anbefale rhodos... kender ikke lige hotellet...

Ja, så må det jo være dejligt.

Hvor på Rhodos skal du hen denne gang? Lyder spændende med den gamle by. Det kan meget vel være noget vi vil opleve. Tak for tippet.

her er et link til hotellet:

http://www.spies.dk/graekenland/kallithea/sunwing-resort-spa-kallithea

Anmeld

24. maj 2010

-Milla-

Soap skriver:

Det ligger ikk just i centrum men det kan jo være en fordel hvis i rejser med barn/børn 

Vi har ikke boet der men udefra ser det så mænd lækkert nok ud 

Husk besøg Sambika stranden, det er himlen 

Vi har ingen børn, men det gør ikke noget at der er 4 km. til byen. Det er mest bare en kæreste/slappe af ferie, og så kan man jo gå nogle gode ture eller tage taxa ind til byen.

Tak for tippet mht. Sambika stranden, den må jeg lige læse nærmere om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.