Hvornår fortalte I at I var gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

IAH

Da jeg var gravid for to år siden, var jeg alt for hurtig til at fortælle det til venner og veninder. Det er jo god sladder - og det er hårdt at skulle "afmelde" en graviditet efter en spontan abort. 

Denne gang fortæller jeg det kun til de allernærmeste og venter med resten til efter uge 12 - og gerne senere endnu til fx. svigermekanikken.

Jeg synes det er en sød hemmelighed at have. Så jeg kan godt vente..

Iben 6+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Nadia&Daniel

VNB skriver:

Først STORT tillykke med den lille spire i maven!

Vi fortalte det til vores førældre og søskende da jeg var i 5 uge 

Resten af de skønne mennesker i vores familier (onkler, tanter, min mormor, kusiner, fætre osv osv) fik det afvide så sent som igår da jeg gik ind i 12 uge. Og sikke STOR glæde det bragte!

Hverken skole eller arbejde får noget afvide før NF er veloverstået. Men der skal det sørme også offentliggøres ALLE steder!  Glæder mig til at kunne skrive det i en status på Facebook

Det er meget svært at gå og holde en SÅ STOR ting hemmeligt, så synes bare man skal mærke efter i en selv hvornår man har det bedst med at sige det.

knus

Det var en vild dejlig følelse - da man kunne skrive det på facebook - glæd dig til det

Anmeld

24. maj 2010

LinLin

Da jeg havde testet positiv - 4+2 eller noget i den stil; min mor, bedstemor, bedste veninder og kolleger. Havde haft en SA 5 uger forinden og de vidste allesammen at vi gerne ville være hurtigt gravide igen - så kunne slet ikke vente

Anmeld

24. maj 2010

Malonde1985

Jeg synes altså absolut heller ikke det er sjovt at rende rundt med denne fantastiske nyhed alene, og har VILDT MEGET LYST til at fortælle hele verden det!  

MEN noget tæt familie på kærestens side har lige mistet deres. Og det er jo hvad der kan ske, men har ik lige lyst til at fortælle dem at jeg så er blevet gravid  endnu.. Puha.. er virkelig ked af det på deres vegne, da de i forvejen havde svært ved at blive gravide .

Tror jeg venter med at fortælle andre veninder, noget af familien til i hvert fald 1. lægebesøg er overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.